Full version: Delar med mig
Nutten
Nu har jag slitit större delen av helgen med hemsidan och den ska väl dyka upp på nätet imorgon om allt ordnar sig med webhotell och dylikt...

Ville bara dela med mig av hur fint det är på jobbet nu. Titta och njut!

Fler tjusiga bilder i full storlek kommer ni kunna klicka er fram till så fort hemsidan är klar...
Betty
Verkligen vackert! Det är inte alla förunnat att ha en så vacker arbetsplats! smile.gif
lolo
Mycket vackert! rolleyes.gif Håller med föregående talare! /Ann-Louise
pepparmynta
Underbart, Lycka till!
*Erika*
Vacker, vackert, men farligt, farligt...i allafall för plånboken...för givetvis vill man ha ALLT! biggrin.gif

Var där i lördags, såg alla fina sommarblommor och fick slå en pling till maken som väntade utanför att han kunde åka och göra sina ärenden och komma och hämta mig senare för detta skulle nog ta lite längre tid än jag trott...

// Erika
Maria i Helsingborg
En tung suck av välbehag höres från Helsingborg - så vackert! Ett förödande ställe att arbeta på ur ekonomisk synvinkel, antar jag.......... smile.gif
Pillan
Blir avundsjuk där jag sitter framför min dataskärm.... wub.gif
Nutten
Jo, nog är det farligt för plånboken alltid tongue.gif Det finns alltid en massa man vill ha och alldeles för lite plats hemma att ställa det på....men det kan jag stå ut med så länge jag slipper jobba på ett kontor!

Apropå ingenting så blommar tolvgudablomman på jobbet smile.gif Fotade den idag, så det dröjer väl inte länge innan ni får se resultatet! Först måste jag bara fixa klart hemsidan. Det är MYCKET mycket nära nu! Med lite tur ligger den uppe imorgon sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon