råse-marie
sad.gif Usch o fy vad jag är allergisk idag.
Tror jag har nyst runt 150 gånger, näsan rinner och kliar nått fruktansvärt.
Ingenting hjälper..... sad.gif sad.gif sad.gif
Pillan
Du är inte ensam. Astman är 100 ggr värre än någon vår jag kan minnas sad.gif!
Eva i Skåne
Visst är det ett elände när man så gärna vill kunna vara ute och njuta utan nysningar och annat.
Jag har hört att pollensäsongen skulle bli ovanligt svår i år, men är det inte läkemedelsbranschens försäljningsknep?

Mitt värsta ämne är bokpollen och DET fanns det gott om i helgen. En gul hinna på allting ute. Så går man då där med sina kliande svullna små grisögon och nyser och snyter sig. Usch ja sad.gif . Men VACKERT är det UTE biggrin.gif

Jag klarar mig hyfsat med mina mediciner, så jag ska inte klaga. Vet att det finns många som har det mycket värre. Stackare.
lavendel
Och häggen blommar överallt där jag bor....är väl inte allergisk..men reagerar genom att få en dov huvudvärk och bli lite dåsig...men inte kan jag önska bort den...det är så vackert...det första jag ser på morgonen är klasarna av häggblom utanför mitt fönster!
Lavendel
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon