Copycat
Hejsan ! Ni vet väl att det är en minimarknad på Opalen den 8/6 kl.18-21?

Man kan hyra bord för 50:- och sälja sitt plantöverskott (till såna som mig som inte har så gröna fingrar). Arrangör är kultur och fritid-Opalen. Boka plats på tel. 060-192670/192679. Hoppas att vi syns där. wub.gif
mari_tres
*blinkar lite fundersamt & kliar sig i huvudet*

Känner IGEN namnet Opalen man kan för mitt liv inte komma på vart i hela fridens namn det ligger.... Skönsmon? Granlo?
Copycat
Kvissleby ! Hoppas att du har lust att åka dit. Har du något att sälja eller är du intresserad av något själv? wub.gif
Helen vid Ljungan
Tack Copycat!
Jobbar där och har dragit igång minimarknaden och plantloppisen. Men att göra reklam för den här, det föll mig aldrig in. Tack än en gång. Vi syns där, garanterat!
MVH Helen
mari_tres
Kvissla.... borde jag ju förståss ha kommit ihåg, eftersom killen jag träffar bor där ute.... wub.gif

Mycket intresserad själv av det mesta, men har själv ingenting att sälja. Brukar SKÄNKA bort mina överblivna plantor...( eller rent teoretiskt är det mammas plant jag skänker bort för det mesta, eftersom det är hennes kolonilott biggrin.gif )
Copycat
Jag fick en gul lapp av min svärmor som bor i Njurunda. Självklart att man ska dit. Hoppas att det kommer mycket folk. Det är synd bara att man inte vet hur ni andra ser ut på Forumet. wub.gif
Helen vid Ljungan
Själv kommer jag att ha namnskylt på mig, eftersom jag jobbar. Men vi kan väl hitta på någon kod för oss som finns på Forumet. Då kan jag bjuda alla Forumbesökare som kommer till Opalen på kaffe. Vem kommer på en bra kod?
Mvh Helen
PS. Det kommer också föreningar och företag med anknytning till hem och trädgård. DS.
Copycat
Jag tänker och tänker, totalt hjärnsläpp alltså. wacko.gif blink.gif En kod, ja självklart, men VAD? wink.gif
Copycat
HALLÅÅÅÅ, alla Sundsvallsbor (med omnejd) Bara en påminnelse om Tisdagen den 8:e Juni, vi syns väl där? Hoppas att det är någon som har tomatplant som man får köpa. Alltså.....Tisdagen den 8:e Juni klockan 18-21 Opalen i Kvissleby. Synes ! ps. jag har inte kommit på nån bra kod, är det nån som har förslag? unsure.gif wub.gif
mari_tres
Mig brukar folk iallafall känna igen.... jag brukar nämligen vara den 24-åriga tjej med kortast hår nästan vart jag än går tongue.gif

Vi ses där... det kanske blir vi som är de som hänger på låset? laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon