Monica M zon 4
Grattis Mari_tres, Blomstersmurfen, Isabella och Dalmatinertjejen! biggrin.gif
mari_tres
Man tackar, man tackar =)
Idag skulle jag vilja säga att jag bara ska ta det lungt och slappa i solen och påta på lite som jag vill, men jag måste göra den där storstädningen som jag skjutit upp så länge... Både åt mig och de av mina små som får sitta i terrarium (och de som inte får det, dessutom...)
Fast jag får väl se det från den ljusa sidan.... Imorgon slipper jag ju, om jag gör klart idag! biggrin.gif
Copycat
Stort GRATTIS ! Till mari_tres, blomstersmurfen, Isabelle och Dalmatinertjejen. Hoppas att ni får en riktigt solig och härlig födelsedag.
Betty
Grattis på er alla fyra från mig med! smile.gif
Hoppas ni får en fin födelsedag.
renate
Grattis alla fyra födelsedagsbarn!
Ha en bra dag
önskar Renate
Hannele
Grattis!

Finsk midsommarros - den vita spindeln följer med på köpet...
Tesa
GRATTIS!!!!
Kajsa

GRATULERAR
Mari tres, Blomstersmurfen, Isabella, Dalmatinertjejen
Ti bee
Grattis alla 4! Hoppas att ni fått en fin dag och att kvällen blir lika bra den! smile.gif
Almdalen
Grattis!!
Hoppas ni alla haft en bra dag!
/Ingegerd
Helen i Piteå Zon 5
GRATTISAR till er alla från mig med! / Helen biggrin.gif
Blomstersmurfen
Tack allihopa! Min azalea gratulerade mig också genom att slå ut ordentligt just på födelsedagen! Jag hade en underbart solig födelsedag med presenter som nästan bara var växter eller trädgårdsartiklar, precis som jag önskat! Tack igen för gratulationerna alla glada forumister!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon