Annika Ljunggren
Är så glad idag, har kämpat så hjärnan nästan har kraschat med skolan på senaste tiden.. wacko.gif
Man vill ju få bra betyg om man nu ändå ska plugga liksom, men tentan jag hade igår var en riktig plåga!! (Brukar försöka lyxa till tetorna med kaffe och dyr mörk choklad, men inte ens det fungerade) Mentalt så hade jag redan sommar lov tongue.gif

Men nu är det över! biggrin.gif biggrin.gif Och jag ska ut i trädgården och fixa med allt som har fått lida. Plantera om tomater, rensa rabatter och bara njuuuta! Åh, jag är så lycklig som har en trädgård att koppla av med. wub.gif
Och så är det studentfest ikväll, sambons lillebror tar studenten. Jätteskoj det med! biggrin.gif

Är så glad så jag behövde skriva av mig lite. Nu ska jag ladda till nästa termins plugg! rolleyes.gif Hoppas ni andra har det lika bra som jag. wub.gif
TeliaNet
fusk, fusk och åter fusk.
själv har jag en hel sur vecka kvar.
dock inte måndag eftermiddag och torsdag för då är jag ledig.
kerstin z5-6
ha ett härligt sommarlov ..nästa måndag så smile.gifsmile.gif Börjar nog mitt
*Felix matte*
Ha en kul studentfest och ett riktigt skönt sommarlov.
TeliaNet
nästa år tar jag studenten glömde jag säga.
JonasQ
Mitt sommarlov började igår också, eller rättare sagt jag tog mig sommarlov/semester. Jag ägnade dagen åt att plantera 1 äppelträd, tre plommonträd och ett körsbärsträd. Lite för varmt och torrt här för plantering nu, men man får väl vattna flitigt första veckorna.

Gick också med lie igår och slog fältet där jag har mina små träd, vilket märks alltför väl i ryggen idag...

Studenten ja, den har jag också funderat på att läsa in nu i efterhand, var alltför skoltrött efter högstadiet men nu känns det intressant med studier pånytt.... Stort grattis till alla som lyckas genom skolan och ha ett riktigt skönt sommarlov!
TeliaNet
du med!
lycka till med studierna sedan. tongue.gif
gammelnalle
"Studenten har jag inte tagit.... men väl studentskan.... och det var inte så dumt det heller... "
anonym


laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
Betty
Grattis till er alla som har tagit, eller ska ta studenten! Hoppas ni får en skön sommar! smile.gif
Betty
CITAT (gammelnalle @ 04-06-2004, 09:40)
"Studenten har jag inte tagit.... men väl studentskan.... och det var inte så dumt det heller... "
anonym


laugh.gif  biggrin.gif  biggrin.gif

Jag har inte heller tagit studenten... men väl studenten!!! Inte dumt alls, jag gifte mig med honom!!!:lol: laugh.gif wub.gif
Mocca
Lyckost.......jag har tenta i morgon.....Men stort grattis för att du lyckats!! smile.gif

Gammelnalle......fniss.......var det ett eget ordspråk wink.gif
Sanna_G
Mitt sommarlov började för en timme sedan då jag mailade iväg den sista skrivuppgiften för teminen!! biggrin.gif biggrin.gif
Känns hur bra som helst! laugh.gif tongue.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon