Suh säger jag ush. Vad dålig stil. De varken svarar på mail och de ljuger angående sitt sortiment. i sortiment listan ska de ha phyllostachys, vilket de så klart inte hade. De hade inte fått in några och nu är det försent mad.gif. Kan de inte vara säkra innan de skriver sin lista.

magnolia grandifolia edith bogue var slut. De hade tagit in tre stycken wink.gif .

En go nyhet var att det fanns en massa frilandshiniscus kvar. På pappret skulle det finnas 3 sorter, men det fanns 4-5 smile.gif Jag köpte två, en blue bird och en woodbrigde. Det finns nu bara eb blue bird kvar och den är full med bladlöss huh.gif . Zetas hade också höjt priserna på hibiscusarna, men det gjorde ingenting.

Jag köpte också en jättegunnera(ganska dumt gjort) och en opuntia fragilis som jag nu är sur på. Den genomborrade mig flera gånger, vilket gjorde ovanligt ont, särskilt vid nagelbanden. Den börjar i ala fall snart blomma.

Sen så köpte jag en billig lavendel ihop om att det var en x intermedia vilket det inte var wink.gif

Dagen var ändå ganska hygglig smile.gif

Senare ikväll eller inatt ska jag plantera och fixa till jorden(döda lerjorden) med hjälp av 150 leter torvmull smile.gif