lisselbo
Var på ICA Maxi och handlade, lite knäpp som man är så letade jag upp fröpåsarna, och vad fick jag se ohmy.gif ! Halva priset på alla fröer tongue.gif .
Fröer har ju ändå en ganska bra hållbarhet (datumstämpling: 0509,0609), snacka om bunkring inför nästa vår biggrin.gif
~~Marie~~
gammelnalle
CITAT (lisselbo @ 29-06-2004, 21:56)
Var på ICA Maxi och handlade, lite knäpp som man är så letade jag upp fröpåsarna, och vad fick jag se ohmy.gif ! Halva priset på alla fröer tongue.gif .
Fröer har ju ändå en ganska bra hållbarhet (datumstämpling: 0509,0609), snacka om bunkring inför nästa vår biggrin.gif
~~Marie~~

bra tips !!!!
solkatten
Jag handlade fröer till halva priset på RUSTA!
Det är vid den här tiden man ska leta efter utförsäljningarna.
På Blomsterlandet köpte jag en gul hallon till en tredjedel av priset. När jag skulle plantera den var det 3 rötter med grenar, tyvärr så klarade sig bara 2. Men det var billigt :-)
Humlan
Jag har också fyndat fröer för halva priset. Det var på OBS. Jag köpte några välbekanta frösorter och ett par nya.
Jag längtar redan efter nästa frösäsong smile.gif men innan dess så ska jag iaf njuta av semestern som startade idag.
lisselbo
Visst längtar man efter nästa säsong redan, få prova lite nya sorter som man fyndat för halva priset.
Men den hetaste längtan just nu är växthuset som är på väg upp.
Vi ( min sambo ) håller för tillfället på att lägga plattorna som ska bli golvet,
sen är det äntligen väggarna och takets tur.
Sedan ska jag "bara" få lite ordning utanför oxå.
~~Marie~~
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon