Full version: yes jag har lyckats
yla


det finns lite till på min site på sista dagen i den här månaden tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Fenja
Wow!! Vilken bild... men inget trevligt motiv! Stort grattis till en suverän bild hur som helst!
Mvh
Fenja
el_fishko
vad har du för kamera egentligen?? wub.gif
yla
CITAT (el_fishko @ 30-06-2004, 20:23)
vad har du för kamera egentligen?? wub.gif

minolta dimage Z1
3,2 megapixlar
10xoptisk zoom
4xdigital
4cm närgräns
mycke siffror eler hur
men de viktigaste för mej va zoomen o närgränsen

jag sover nästan med min kamera rolleyes.gif wub.gif laugh.gif smile.gif
Blomstertanten
wink.gif Oj, vilket monster !

Och en mästerfotograf ! biggrin.gif
gammelnalle

BLÄÄÄÄ !!!!!





gröna små män....



nä: du har gjort det igen!!!
I envy you....
Ingis
Suverän bild
Berith
Ojojoj!! ohmy.gif Jag hade ingen aaaning om att dom såg ut så! Är dom gröna i "håret"?

Grattis till en fantastisk bild! wub.gif
vihemma
Oj!

Det var en otroligt bra bild, dock ett lite små jobbigt motiv. rolleyes.gif
Gossen Ruda
Är det ett självporträtt? Dvs underlaget, inte huvudmotivet. biggrin.gif Det ser ut som en Anopheles-mygga, dvs dom som sprider malaria. Så nu vet du vad som hänt om du får feber!

Nej, jag bara skojade. Visserligen finns det malaria-myggor i Sverige men inte sjukdomen. Inte nu längre.

Tjusig bild för övrigt. Som ni alla ser är det en hona. Men vilken art vet jag inte, det finns några att välja mellan.

Måste få berätta ett misstag jag gjorde i våras. Jag hade precis lagt mig när jag hörde en mygga. På med ljuset och där var den, pang! Tyvärr mot lakanet och helt tydligt hade den redan smaskat på mig för det blev en stor blodfläck. Och jag hade precis bytt lakan!
*Felix matte*
Fantastiskt vacker bild (som vanligt) Oldwolfie! wub.gif

Mindre glad var jag när kompisar till hon på din bild kom och attackerade mig på söndag kväll mad.gif Nattsömnen blev inte många minuter lång pga klådan sad.gif
yla
thihi underlaget är jag jo
o som sagt hon fick gå när hon ätit klart
jag tycker nästan hon har små ögonfransar

aha så det finns fler arter
ja då får jag alltså fortsätta mitt värv tihi

o tack för berömet wub.gif det värmer
nu kan jag sova gött smile.gif smile.gif
renate
Vilken enastående bild tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif du är bra duktig med din kamera.
Grattis!
Betty
En helt fantastisk bild!!!
Känns lite otäckt att veta hur de ser ut på nära håll de små otäckingarna... vi har ju så gott om dem... blink.gif
*Felix matte*
Måste erkänna att jag idag stod i valet och kvalet...
Köpa "tuffare" digitalkamera som jag i så fall kan mäta med amaira & oldwolfies närbilder på insekter eller motionscykel som har sittvänlig sadel och lagom många finesser... Cykeln vann och står nu här bredvid mig biggrin.gif väntar på många långa träningspass biggrin.gif wub.gif
yla
ahaa o jag går o funderar på en trappmaskin för att knalla på i då de inte e väder ute eller då jag latat mej alldeles förmycket o natten krupit in o jag känner för nå smaskens ,,,thihi då kan man trampa på den en stund o sen gå till kylskåpet o ta nåt gott
nå nu har jag ju köpt kameran så jag får nog vänta lite me trappmaskinen
undrar va grannarna skulle säga om jag rännde ett tag i trappen hmm

lycka till me din cyckling
LenaTuring
Ser ni guldet på benen,en förtrollad prins!! rolleyes.gif (Tror faktiskt att det inte är bara grodor som kan vara det.....................)
Sylvia
Ett grönhårigt monster!! Men vilken bild!! Jag har förresten likadan kamera, får väl försöka mig på ngt liknande då....
cic
Jag allergisk mot mygg. Ja ja, jag vet att allt får bett och kli. Men jag får MÅNGA bett och STORA bölder. sad.gif
Tesa
CITAT (Felix matte @ 01-07-2004, 00:17)
Måste erkänna att jag idag stod i valet och kvalet...
Köpa "tuffare" digitalkamera som jag i så fall kan mäta med amaira & oldwolfies närbilder på insekter eller motionscykel som har sittvänlig sadel och lagom många finesser... Cykeln vann och står nu här bredvid mig biggrin.gif väntar på många långa träningspass biggrin.gif wub.gif

fniss..tänker på min vana att sitta framför datorn (som är otrooooligt seeeeeeeg...) och trampa när jag bildbehandlar......kan ta en halv kilometer att bara vända en bild...... rolleyes.gif

Jättehäftig bild, oldwolfie!
*Felix matte*
CITAT (oldwolfie @ 01-07-2004, 18:04)
ahaa o jag går o funderar på en trappmaskin för att knalla på i då de inte e väder ute eller då jag latat mej alldeles förmycket o natten krupit in o jag känner för nå smaskens ,,,thihi då kan man trampa på den en stund o sen gå till kylskåpet o ta nåt gott
nå nu har jag  ju köpt kameran så jag får nog vänta lite me trappmaskinen
undrar va grannarna skulle säga om jag rännde ett tag i trappen hmm

lycka till me din  cyckling

Hade du bott närmare så fick du ta min förra cykel.... om du hade godkänt den förståss tongue.gif
Testa trappen...kan ju slå väl ut och fler i huset följer efter. tongue.gif biggrin.gif

Uppå källartrappen, uppå källartrappen har jag en vän.....osv
eller ... heter det kanske källarbacken wink.gif tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
amaira
Härligt Oldwolfie!!! biggrin.gif wub.gif Söt sticksak! Stort grattis!

Kram/amaira
yla
CITAT (amaira @ 04-07-2004, 17:21)
Härligt Oldwolfie!!! biggrin.gif wub.gif Söt sticksak! Stort grattis!

Kram/amaira

e du hemma igen eller bara ute på internetcafe`
kul o se dej smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon