Full version: Pionbilder!
renate
tongue.gif Måste bara visa mina Pioner,skryt nej det hoppas jag inte det är.Jag håller på att lägger in pionbilder men utrymmet tog slut.Under tiden kan jag skriver inlägget.Nu håller det uppe här,det är dags för hundpromenad.
Fenja
Underbar! Doftar den också?
Mvh
Fenja
mekare
är så avundsjuk smile.gif
jättefina
renate
CITAT (Fenja @ 01-07-2004, 12:43)
Underbar! Doftar den också?
Mvh
Fenja

Den doftar säkert men jag har inte fått tillbaker luktsinnet,nu när det doftar i hela trädgården.
amaira
Fantastiskt vacker! Pioner är himmelska blommor!!! Doften likaså. Den doftar nog, för jag känenr doften när jag tittar på din bild rolleyes.gif .
Saiai
Jag ääääälskar pioner!!!
Jag har länge haft en vit pion, som härstammar från min farmor. Förra hösten fick jag en mörkröd och en rosa av min svärmor som skulle sälja huset och flytta till lägenhet. Båda blommade, den röda med en enda blomma och den rosa med flera. Ska lägga in bilder på dom i morgon. På Botaniska i Gbg hade dom många fina pioner, tror jag har bild på någon i mitt album.
yla
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMunderbara är dom

har en gammal pion som brukar ge mej en eller två blommor per år
men dom njuter jag av i fulla drag
så jag förstår dej
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon