renate
Precis när jag skulle ut med hunden började det regnar igen,men vad gör lite sommarregn,vi travade i väg med kameran i fickan,några bilder blev det,de ligger i albumet "skogspromenader med hunden"
Här kommer ett.
ariana
Härligt grön skön bild den promenaden skulle jag gärna gått tongue.gif
ester
Mina hundar ville inte gå ut i regnet. När jag tog fram kopplen så sprang de in och la sig i soffan sad.gif

Så jag fick gå ensam, men jag kom inte hem tomhänt. Nästan en halvliter små, knubbiga försommarkantareller hittade jag på bara en kort promenad! laugh.gif
*Felix matte*
Så vacker stenmur....härlig grön färg wub.gif
Susanna
Ja, jag skulle gärna ha följt med. Jag förlorade min hund förra veckan så nu går jag själv i regnet. Och längtar efter honom hela tiden....

Susanna
cic
CITAT (ester @ 01-07-2004, 18:57)
Mina hundar ville inte gå ut i regnet. När jag tog fram kopplen så sprang de in och la sig i soffan sad.gif

Så jag fick gå ensam, men jag kom inte hem tomhänt. Nästan en halvliter små, knubbiga försommarkantareller hittade jag på bara en kort promenad! laugh.gif

*fniss* Hundar är så roliga!

Mums med kantareller.. wub.gif
renate
CITAT (Susanna @ 01-07-2004, 21:46)
Ja, jag skulle gärna ha följt med. Jag förlorade min hund förra veckan så nu går jag själv i regnet. Och längtar efter honom hela tiden....

Susanna

Så tråkigt med din hund,det är alltid lessamt när man förlora en kamrat.

Renate
renate
CITAT (cic @ 01-07-2004, 22:19)
CITAT (ester @ 01-07-2004, 18:57)
Mina hundar ville inte gå ut i regnet. När jag tog fram kopplen så sprang de in och la sig i soffan  :(

Så jag fick gå ensam, men jag kom inte hem tomhänt. Nästan en halvliter små, knubbiga försommarkantareller hittade jag på bara en kort promenad!  :lol:

*fniss* Hundar är så roliga!

Mums med kantareller.. wub.gif

Jag hittade bara de två kantareller på bilden,det räcker inte till en styvning,och Karl-Johan var maskäten.
Zanna
Vilken härligt bild på mossiga muren! Jag kollade också ditt album på bilder från promenader med hunden, de var jätte fina allihopa. Ni verkar ha härlig natur runtomrking. Kul att ta med kameran även när det regnar, det gör jag väldigt sällan.

Själv var jag ut på en kortpromenad med min hund (dalmatiner) igår, blev bara ca 40 minuter p g a regnet. Förut ville inte min hund gå ut i regnet men nu verkar det inte störa henne.

Ha en trevlig helg allihopa (med förhoppningsvis åtminstone lite sol)

Susanne
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon