Full version: Jag är ny här...
Mollgan
Hej, jag är ny här!
Fick tips om denna sida av en vän igår och är redan helt tagen. Hoppas att jag lyckas skriva till er nu. Jag vet inte om ni brukar presenterar er? Jag skrev lite i min profil, hoppas att det räcker. Ni lär nog se mig ofta här både som läsare och med en massa frågor! Det verkar mycket trevligt här och massor av kunskap.
Hälsningar
Mollgan
Fisan
Välkommen in i gänget!! smile.gif wub.gif
Blomstertanten
Välkommen Mollgan !
TeliaNet
välkommen till oss hårdkokta trädgårdsfantaster!
renate
Hjärtligt välkommen här på forumet.
hälsar Renate
andersen
Ja välkommen Mollgan.
gammelnalle
VÄLKOMMEN MOLLGAN!

Hårdkokta... nja... vi sitter nog på läktaren de flesta av oss...

MEN ROLIGT har vi för det mesta.


PS passa dig för gammelnalle... han kan vara rätt så retlig...
troligtvis en gammal vresig björnhanne...... DS
pepparmynta
Hallå Mollgan,
och välkommen till grönsaks, jord, blomster, krydd & ohyre diskussionernas högsäte!
Copycat
Jaa, Mollgan. Välkommen till ett underbart forum där man kan få adrenalinkickar av många olika orsaker. Det finns mycket duktiga fotografer här på Forumet som kan få en att helt tappa andan. wub.gif
Betty
Hej och välkommen Mollgan, kul att du vill va´me´! smile.gif
*Felix matte*
Välkommen till forumet!
Här finns odlarkunskap så det räcker till ett Nobelpris biggrin.gif
säger jag som är nästan expert efter att ha surfat här en lååång tid. tongue.gif
kerstin z5-6
VälKommen !Odlar du såna här ?? smile.gif
Mollgan
HÄR känner man sig verkligen välkommen! Tack alla! Nej, Kerstin z5-6 jag vet inte ens vad det är för vacker blå blomma du visar...! Jag håller på att läsa om Ogräs, Kompost och Köksträdgården mest nu.
Hoppas att vi ska trivas ihop och jag ska se upp för vresiga gamla nallar!
Hälsningar
Mollgan
Helen i Piteå Zon 5
Hej och välkommen, det dröjer nog inte länge förrän du vet vilken blomma Kerstin visade på bilden, här finns mycket kunskap och alla delar så gärna med sig med det dom kan. / Helen
-asno-
Hej och välkommen Mollgan - syns inte men finns laugh.gif
Här finns hjälp att få vilka frågor du än ställer.

/Åsa
kerstin z5-6
Blå bergvallmo Meconopsis- Lingholm smile.gif
Tesa
Hälsar också VÄLKOMMEN!!!...och hoppas du ska trivas.....
Mollgan
Asno, Mollgan är döttrarnas favorit i Alfons-böckerna! Därför låg det namnet "överst" liksom!
Kerstin, min sambo har satt i gång "jakten" på en blå bergsvallmo, vi har några handeslträdgårdar som ska besökas!
Tack alla för ett varmt välkomnande, jag trivs redan!!
Hälsningar
Mollgan
Fenja
Hej och välkommen!
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon