Full version: Himmel och
LenaTuring
Idag, här i mittsveriges inland kom det centimeterstora (det är sant!) iskulor nedrammlande från himmlen!! Har aldrig skådat större hagel (genomskinliga) någonsin. Funderade på om bilens lack skulle ta skada till och med. ohmy.gif Nu ösregnar det, måste kolla sedan hur det gått med trädgårdsväxterna!
adrian
WOW!
Inget foto...????
LenaTuring
Jo, ska se om jag kan få in en bild, mina bilder är för stora i formatet för att kunna läggas in direkt och jag är ingen fena på att förminska dem.
LenaTuring
Har med hjälp fått in en bild i mitt album under "tillfälliga". Nu ska jag lära mig det och få in fler bilder.

(Tack för ditt erbjudande om hjälp, du som skickade det till mig!)
yla
UJUJ tur man inte va där
det gjorde säkert ont att få dom på sej
kan tänka att det syns märken efter dom på allt möjligt wub.gif wub.gif
ariana
Det hagla här i Bohuslän för ett tag sen
alla blomblad slogs sönder var bara trasor
så de fick alla plockas bort är ett par veckor sen så nu har de allt tagit sig igen så stora hagel som det kommit hos er är nog mycket förstört
tråkigt inte vad man väntar sig mitt i sommaren ohmy.gif
Inga från Närke
Hej Lena
Var bor du framgår inte av din profil?
Här 3 mil från Örebro har det bara regnat lite då och då som tur är. Har hört lite åska i bakgrunden men den kom inte så nära.
Regnet behöver vi här där jag bor i alla fall för när jag var ute igår och rensade så är det mycket torrt längre ner i marken. Vattnade igår för då hade vi sol hela dagen.
wolkenkrabber
sådana hagel fick vi förra året, våra växter klarade sig
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon