ninnisky
Hej!

Stiga har sedan ett par veckor tillbaka kommit ut med en liten gräsklippare, elektrisk sådan, för den lilla trädgården. Finns det någon som har provat en sådan? Funderade ett tag på att köpa den till min mors lilla radhusträdgård. Tycker den ser väldigt leksaksaktig ut - men skenet kanske bedrar? Skärbredden är ca 30 cm. Saxarna består av fyra? plastknivar, små och tunna. Priset ligger runt 495:- SEK
Vore kul att höra om någon av er provat den och om den funkar. Ställer mig själv frågande till det. Tar väldigt gärna emot tips på mindre andra lätta klippare!

Tänk att det slutat regna i Göteborg nu i eftermiddag. Kan sommaren vara på väg!!!

ninnisky

biggrin.gif
TeliaNet
det var den fulaste gräsklippare jag sett laugh.gif
Ralf



Aha du menar MiniMulti 29!
Det tog ett tag innan jag hittade den.... länk till klipparen.

Ja du vad ska man säga om det priset.... men det brukar ju vara att man får det man betalar för... Så förvänta er inga underverk av denna apparat smile.gif, men för det priset o om mina behov bara var radhustomt så kanske jag skulle chansa.
MRLINDELL
Tummen ner! Alla delar till en sådan kostar lika mycket som gräsklipparen.
De låter och klipper dåligt.
sommarstaden
Hejsan.
Din fråga fick mig faktiskt att registrera mig på forumet.
Jag har ganska länge läst och tagit del av alla goda råd (och mindre goda) här.
Nu befarar jag att mitt inlägg kan vara inaktuellt men den riskan tar jag.
Har själv köpt den lilla söta klipparen och har bara beröm att ge.
Den fungerar utmärkt.
Har visserligen bara ca 100 kvadrat matta, men en ojämn och allmänt besvärlig.
MVH
sommarstaden
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon