annekall
Hej!

Jag undrar vad det är för växt som har hittats. Jag har fått bilden av en person som inte vet och jag vet inte heller. Skulle vara jättekul att få veta vad det är. biggrin.gif

Fenja
Vaför har du lagt frågan på två olika ställen i forumet....?!!
Mvh
Fenja
annekall
Jag har nog lättare chans att få svar då.
Fenja
Ja och forumet blir fullt mycket fortare.... tur att inte alla gör så.
Du kanske kan kolla på alliumbilder på google.se och se om du kan hitta den. Jag skulle gissa på att det är något sådant. Eller om du kan ta en bild när/om den går i blom, så är den lättare att känna igen.
Mvh
Fenja
Posse
CITAT (annekall @ 06-08-2004, 15:29)
Jag har nog lättare chans att få svar då.

smile.gif Välkommen hit!

Inte lätt att veta om man är ny, men om man postar samma spörsmål på flera ställen brukar det visst kallas "korspostning" och brukar ofta orsaka irritation hos andra användare.
Troligen bl.a. för att många lägger ner tämligen stora ansträngningar för att försöka söka rätt på information och/eller skriva ner ett svar, men sedan kanske upptäcker att frågeställaren redan för länge sedan fått svar på dublettstället och att man ansträngt sig totalt i onödan.
annekall
Ah, då skall jag inte skriva på fler ställen samtidigt. Tack för tipset. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon