Full version: Nya bilder i album
Wargen

Hej på er! Har varit ute och snurrat lite i trädgården...det blev några nya bilder i albumen Sommar....Prylar.....och Katter....ifall ni vill se.
Solen skiner iallafall rolleyes.gif
*Felix matte*
Vackra bilder....och så fint innertak i lusthuset wub.gif
yla
du har så många fina händelser i din trädgård
har fnissat en del då jag tittade på dina katter
o beundrat blomstren o skapelserna

kram smile.gif
Exotic
Det var mycket fina bilder rolleyes.gif smile.gif
Rosen som du har laggt i dett medel, vad är det ???

MVh Exotic smile.gif
Fenja
Sagolikt! Man förväntar sig nästan att möta Tom Bombadill stökandes och trallandes där någonstans!
Mvh
Fenja
amaira
Hej Wargen!

Fina bilder. Den lysande sländegrottan är fantastisk!!! *avundsjuk sleep.gif *

Krasseblommorna uppför ledstången är ju bara underbara.

Pärlemorfjärilen du fotat, är en silverstreckad pärlemorfjäril, hane, men det kanske du redan vet.

Dina illustrationer är fantastiska!!!!! Verkligen!

Och så ... Nina ...
Du är en skapande människa, jag hoppas att din skapande kraft kan hjälpa dig i sorg... Det är en sådan vacker bild du tillägnat henne.


Du får en ros av mig, till Nina.



Många varma tankar, och kärleksfullhet,

från amaira.
Wargen
Tack snälla ni för uppmuntran....det behövs, känner mig hemskt nere....försöker plåta lite för att försöka hålla mig igång, att ha något att sätta händerna i som skingrar tankarna lite...
Exotic - menar du att det är en ram runt rosen, den har jag gjort i Photoshops effekter. Men du kanske menar vilken sorts ros det är på bilden...New Dawn är det.
Amaira - vilken fin bild!
cala98
Vad fint du har! Du verkar vara otroligt kreativ! Man blir inspirerad att skapa.
Kramar Cala
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon