Full version: Nykomling
Snöflinga
HEJ på Er alla !

Är ny här ..... har följt forumet ganska länge. intressanta åsiktsbyten och även många goda skratt. - Tagit del av användbara råd och tips och för att inte tala om alla underbara bilder !!!!

M.v.h. Snöflinga rolleyes.gif
Fenja
Hej och välkommen hit!
Mvh
Fenja
gammelnalle
VÄLKOMMEN SNÖFLINGA



men vistt har du tatt fel på årstiden??? Raindrop vore väl ett mer passande namn....

Jo du här skiftar det mellan total okunnighet (det är jag det) och å profesionalism... (de andra) och mellan gråt och skratt..

Om det är sant att man lär sig av sina misstag borde jag vara fullärd efter alla fadäser jag gjort i mina odlingar....
lillalupin
Håller med om att det är mycket nyttigt och lärorikt att ha möjlighet att läsa allas tankar, åsikter och framför allt erfarenheter och kunskapsbanker på detta forum! Har dessutom fått mycket inspiration genom att tjuvkika i några fotoalbum! Perfekt ställe för en nybliven trädgårdsägare (som har en gammal uppvuxen trädgård som jag måste försöka "göra något med"... rolleyes.gif ).
Hannele
Välkommen!
Fast din signatur känns lite frusterande just nu, flyktig...
amaira
Välkommen säger jag med/ amaira
Betty
Hej och välkommen hit! Hoppas du kommer att trivas! smile.gif
Ditt namn fick mig genast att tänka på den vackra bacopan, Sutera cordata.
Jag har den i framkanten på min Månskensrabatt.
Snöflinga
Rätt tänkt Betty tongue.gif

Det är en av mina favoritväxter i trädgården, därav namnet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon