Full version: Stolar från IKEA
Wargen

Tyvärr blev bilden hemskt suddig...har inget stativ unsure.gif men under de två plaststolarna från IKEA har jag lagt en ljusslang. Mellan stolarna är slangen istucken en svart gummislangbit för att inte synas...Gräset har växt upp under stolarna, ganska snyggt faktiskt, framgår tyvärr inte av bilden. Lyser upp lite i augustinatten. smile.gif
Hannele
Kul! Sånt älskar jag tongue.gif
nilla
Jättefint! Kanontips för kräftskivan rolleyes.gif

Gunilla
yla
läckert i augustimörkret
som att sitta på en ljustron smile.gif
amaira
Vilken läcker idé!!! Wow!
Fenja
Kul! wub.gif Mycket vackrare än solcellslampor!
Mvh
Fenja
renate
Så vackert det blev!Det är mysigt med ljus i trädgården i augusti,jag har faktiskt köpt solcellslampor,en i rosrabatten och en i alpinrabatten.
Renate
Helen i Piteå Zon 5
Så läckert det blev! Lite mystiskt i mörkret, kul idé! /Helen
Tesa
Jätteläckert..

....och tack för påminnelsen..hade ju helt förträngt att jag fick en sån där ljusslang i julklapp....
*Felix matte*
Så fint med belysning! wub.gif
Häruppe i landet Norr ser man inga ljus förrän i advent sad.gif
Tror faktiskt att jag imorgon ska trotsa gängse traditioner och sätta upp slingan i spaljen där 7 lobelior pryder. tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
Vi har ju nattmörker nu efter veckorna med midnattssol. sad.gif
Inga från Närke
Hej Wargen

Ett jättefint tips för alla här på Odla tack för att du delade med dig. Det ser läckert ut. /Inga
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon