Full version: klicka för skogen
Jesper1986
hej alla växtodlare

jag hitta de en sida för ett tag sen..då den gick ut på att man skulle klicka för skogen..å varje klick räddar 12 dm urskog..å man kan klicka en klick för varje dag.....jag är för naturen å det tror jag åså att ni också är därför så kan ni få addressen åså å sprida vidare

klicka för skogen
råse-marie
Nu har jag klickat smile.gif ska försöka att komma ihåg att göra det imorgon oxå.
kristerh
Jag har tipsat om den sidan tidigare, men det är bra om fler gör det. rolleyes.gif jag klickar varje dag.
krister
Jesper1986
okidoki det är ju bra..det e nog bra att tipsa en gång varje månad ett tag kanske...
kristerh
CITAT (Jesper1986 @ 17-08-2004, 09:31)
okidoki det är ju bra..det e nog bra att tipsa en gång varje månad ett tag kanske...

Håller med dig, vissa dagar är det över 1000 st som klickar men på sista tiden har det inte varit så många där... kanske det beror på semestrar wink.gif
krister
Gossen Ruda
Bara en stillsam undran. Kan inte sponsorerna betala ändå? Varför vänta på att surfare skall klicka? Nätet är fullt med märkliga saker.
kristerh
CITAT (Gossen Ruda @ 17-08-2004, 10:38)
Bara en stillsam undran. Kan inte sponsorerna betala ändå? Varför vänta på att surfare skall klicka? Nätet är fullt med märkliga saker.

Det är reklam från deras sida, varje gång du klickar så kommer du till bilden där sponsorerna syns, meningen är väl att sponsorerna vill oxså vill ha ut något, dvs de får vara med på sidan och är det någon som vill veta mer om dem så är det väl bara att klicka på deras ruta.

krister
amaira
Klickar gör jag, oavsett "orsak", bara det blir en "verkan" av det hela, men inte "av-verkan".

/amaira
renate
CITAT (råse-marie @ 17-08-2004, 09:22)
Nu har jag klickat smile.gif ska försöka att komma ihåg att göra det imorgon oxå.

Jag med! tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Renate
ÅsaF
Så har man gjort en god gärning ännu en gång. smile.gif
wolkenkrabber
finns det någon säkerhet bakom den sidan? att det verkligen räddar 12dm skog?
ajja har klickat iaf
lotta_
Nu har jag också klickat, hoppas bara att det verkligen räddar vår skog.....
cic
CITAT (wolkenkrabber @ 17-08-2004, 17:25)
finns det någon säkerhet bakom den sidan? att det verkligen räddar 12dm skog?
ajja har klickat iaf

Jag klickar oxå, men kan bara stämma in i funderingarna..

Men som Gossen Ruda så klokt sa: Det finns så mycket konstigt på nätet.

blink.gif wacko.gif unsure.gif huh.gif
amaira
CITAT
CITAT (wolkenkrabber @ 17-08-2004, 17:25)
finns det någon säkerhet bakom den sidan? att det verkligen räddar 12dm skog?
ajja har klickat iaf

Jag klickar oxå, men kan bara stämma in i funderingarna..

Men som Gossen Ruda så klokt sa: Det finns så mycket konstigt på nätet.


Ja, visst finns det mycket konstigt på nätet - men den som undrar vad "Ett klick för skogen" är för nåt, kan ju titta på den hemsida som Jesper satte in som länk. Där står det mesta, även tidningsartiklar och miljöpris osv.

/amaira.
pepparmynta
Klickat var det här!!
Gossen Ruda
Vill bara påpeka att jag givetvis inte motsätter mig att man klickar, även jag har gjort det, men det hela verkar lite krystat. Sponsorerna, vilka var det nu? Hmmmm. Sorry, bad memory.
estet
Klickat var det här. Såg att företaget finns här i Luleå på Kronan-området:)
Lena N
Klickat och lagt länken bredvid Odlas för dagligt bruk. smile.gif
windy
Klickad och klar.
Elihe
Även här var det klickat o klart!!
Hoppas det kommer till nytta!!
smile.gif rolleyes.gif tongue.gif
Jesper1986
roligt att man att det har blivit fler som börjat klicka nu....
Sylvia
Klickat var det här också!
pimpim
Här klickas det också för skogen varje dag tongue.gif

Pia
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon