Fialotta
Nu dyker jag upp igen...hoppas ni alla haft en fin sommar.

Min har varit lite tubulent med dödsfall o annat elände, men nu har
jag plockat mig samman igen och framför allt börjar
det ljusna, har precis fått bredband installerat...jisses vilken skillnad alltså...
vi har kämpat länge här i skärgården för sånt och telia har äntligen gett med sig...yeeeipiiiiii rolleyes.gif

Nu som först börjar alla mina blommor att trivas, dom har ju duckat av allt regnande i sommar, men nu är det fint som attan...kommer bilder om ett tag...hinner inte just nu...barnbarn börjar skolor och jobbet kräver sitt...
ja ni vet rolleyes.gif

Fenja
Roligt att ha dig här igen!
Mvh
Fenja
yla
grattis till bredbandet o skönt o se dej igen
pimpim
Välkommen tillbaka Maudan, och grattis till bredbandet.

Pia
Kajsa
Trevligt, du har gjort om signaturbilden så jag blev osäker om det var du.
Jo, nu äntligen har det blivit lite fart på pelargonerna, efter en regnig sommar.
renate
Trevligt att du är tillbaker,har saknat dig.Grattis till bredband nu kan du surfa. tongue.gif tongue.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
*Felix matte*
Grattis till bredband! Kul att se dig här igen. biggrin.gif
TeliaNet
grattis till VDSL.
för det det är det väl?
eller är det optokabel?
nu går det snabbt att kolla forumet.
Fialotta
Hej Alla och tack för välkomnandet...det värmer wub.gif

Jo, det är jag fast jag bytt avatar...det är Bobby som dog i somras 3 år gammal i leukumi...ville hedra honom...min nuna har ni nog fått nog
av vid det här laget tongue.gif


Jag vete sjutton vad det är för bredband ...fungerar gör det i alla fall...
det räcker för mig, krånglade i går kväll men fick support...så nu är jag på banan i 120 wub.gif wub.gif
netaave
Välkommen tillbaka!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon