Full version: Album!
ylle
Jag är så glad! Har lyckats göra ett album! Tyvärr är det bara två bilder i det, men bättre lite än inget!
yla
gosiga kamrater rolleyes.gif
nu lär det komma fler bilder i ditt album kan jag tro rolleyes.gif
ylle
Japp! Dessvärre måste jag scanna in alla bilder, kvaliten blir ju inte den bästa! Men nu ska jag scanna så svetten lackar!
Och så småningom blir det digitalkamera.
Inga från Närke
CITAT (ylle @ 22-08-2004, 10:51)
Dessvärre måste jag scanna in alla bilder, kvaliten blir ju inte den bästa!

Hej

Har du inte kvar negativen? Om du har det skicka in dem och lägg dem på CD så blir både kvaliten bättre och lättare att redigera till rätt storlek på bilderna och du slipper lite arbete. /Inga
ylle
CITAT (Inga från Närke @ 22-08-2004, 12:34)
CITAT (ylle @ 22-08-2004, 10:51)
Dessvärre måste jag scanna in alla bilder, kvaliten blir ju inte den bästa!

Hej

Har du inte kvar negativen? Om du har det skicka in dem och lägg dem på CD så blir både kvaliten bättre och lättare att redigera till rätt storlek på bilderna och du slipper lite arbete. /Inga

Hade ingen aning om detta! Superbra tips! Pris?
Sulawesii
Vill ha en rex så småningom!! Det är något speciellt med dem!!

.... är det rexar förresten? Mitt första intryck var det, men nu är jag osäker. Fina är dom iallafall!!!
ylle
CITAT (Sulawesii @ 22-08-2004, 17:24)
Vill ha en rex så småningom!! Det är något speciellt med dem!!

.... är det rexar förresten? Mitt första intryck var det, men nu är jag osäker. Fina är dom iallafall!!!

Ja, det är rexar! Cornish rex. De är underbara djur! Rekomenderar starkt en sådan, eller snarare två eftersom de är väldigt sällskapliga och trivs ihop med andra katter.
Jag skulle bara haft två, men sen fick de ungar och jag kunde bara inte skiljas från den knäppaste av dem!
Fenja
biggrin.gif laugh.gif Ylle! Jag vet precis hur det är rolleyes.gif !! Det blir en liten Tova kvar här med... den sjunde kissekatten och det var inte alls meningen....
Mvh
Fenja
Sulawesii
Jag föll för rexarna första gången jag såg dem (vilken sort kommer jag inte ihåg), det var två små besisar och jag höll den ena.... mmmmm.....
Det är många år sedan nu, men jag håller fortfarande på rex om det blir någon mer katt här hemma.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon