Full version: Pelagoner
renate
I år har jag några nya pelargonsorter,så de fick ett eget album,har bara lagt in några än,ska lägger in fler. tongue.gif rolleyes.gif
Fenja
Åh så himla trevligt!! Jag har också gjort ett eget album till mina, där jag försöker fylla på allt eftersom de blommar. Intresserad av att byta sticklingar? PM:a eller maila mig i så fall.
Mvh
Fenja
Zazu
fenja, den röda fingerpelargonen kan vara en red witch
gick inte att få in bild så länkar istället:klicka vidare till bildgalleri ock fingerpelargoner
Fenja
Tack Zazu! Jag har kollat där flera gånger, men det är så himla svårt att se...
Mvh
Fenja
Anki på Öland
Hej
Jag har just varit och uppdaterat min hemsida med flera nya foton av mina Pelargoner. Min webmaster håller på att få "krupp" av alla kort jag kommer med.
Har också fyllt på några i mitt album.
Anki
estet
Jag är beredd att hålla med om Red Witch. Kollade på den hos Wexthuset som har en rättvisare bild. Vi var några som sambeställde i våras härifrån och en av oss tog just denna "häxa". Där går den under kategorin formosumhybrid. Wexthuset smile.gif

Kan ju tillägga att jag har uppdaterat mitt pelargonalbum med årets blommor. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon