stina
Usch, fy bubblans! Klockan 13.45 måste ni skänka mig en tanke - då sitter jag nämligen i tandläkarstolen! Jag har spräckt en tand - bara roten (rotfylld) är kvar. Är livrädd för tandläkaren, och dyrt lär det bli, förmodligen måste jag ha en krona....

Suck.... Tung måndag....

/Stina:(
Hannele
Du berättar väl för tandläkaren, att du är rädd?
I dag finns ingen anledning, de är utbildade för oroliga patienter.
Man behöver bara vara rädd för räkningen...
Betty
Min tandläkare hjälpte mig att komma över min tandläkarskräck så idag bekommer det mig inte alls att sätta mig i tandläkarstolen. Det enda som skrämmer mig idag är räkningen...
stina
Hurra, hurra!!! Jag behövde ingen krona! Tandläkaren byggde upp tanden med plast och det kostade bara 800:- istället för 4 000:- som jag trodde jag skulle åka på. Jippi! biggrin.gif
TeliaNet
grattis.
ska ta första körlektionen på onsdag 8:15.
jag lider av svår handsvettning i nervösa situationer, men nu lär det väl droppa om ratten. laugh.gif
jag blir så lätt stressad så jag glömmer säkert nåt och får säkert ta 3 lektioner till för det.

HÅLL TUMMARNA!
Fialotta
CITAT (TeliaNet @ 23-08-2004, 16:10)
grattis.
ska ta första körlektionen på onsdag 8:15.
jag lider av svår handsvettning i nervösa situationer, men nu lär det väl droppa om ratten. laugh.gif
jag blir så lätt stressad så jag glömmer säkert nåt och får säkert ta 3 lektioner till för det.

HÅLL TUMMARNA!

Jag håller tummarna för dig...du kommer tycka det är kul bara du kommer igång smile.gif
stina
Håller självklart tummarna! Det kommer att gå jättebra!!!

/Stina
renate
CITAT (maudan @ 23-08-2004, 16:14)
CITAT (TeliaNet @ 23-08-2004, 16:10)
grattis.
ska ta första körlektionen på onsdag 8:15.
jag lider av svår handsvettning i nervösa situationer, men nu lär det väl droppa om ratten. laugh.gif
jag blir så lätt stressad så jag glömmer säkert nåt och får säkert ta 3 lektioner till för det.

HÅLL TUMMARNA!

Jag håller tummarna för dig...du kommer tycka det är kul bara du kommer igång smile.gif

Håller tummarna med,det går säkert bra när du väl sitter bakom ratten. rolleyes.gif tongue.gif
Annica i Sörmland
Ibland är det skönt att vara ny i en stad. Jag har nyligen besökt tandläkaren alldeles gratis, kors i taket å peppar peppar! Anledningen till denna "gåva" var att jag som nyinflyttad säkert inte tänkte på att skaffa ny tandläkare. Så jag fick ett erbjudande från en privattandläkare om att komma på ett litet "studiebesök"! Visst var väl det jättebra! Nu har jag en tandläkare i Nyköping som är jättebra och jag behövde inte anstränga mig alls för att hitta honom! biggrin.gif

TeliaNet: att övningsköra är en konst. Alla andra i trafiken tycker nämligen att de som övningskör är ett otyg som borde hålla sig till stora perkeringar ody, helst nattetid. Det verkar som om vi (tyvärr räknas nog jag oxå in i den skaran wacko.gif ) redan har glömt hur underbart läskigt det är att för första gången vara den som bestämmer över ratt och pedaler!

Jag älskar att köra bil och har gjort det från första stund! Jag hoppas att din körlektion på onsdag går bra, och kom ihåg - alla är barn i början! (Skulle kunna räkna upp fler klyschor, men jag avstår!)

Lycka till!!
pejori
CITAT (TeliaNet @ 23-08-2004, 16:10)
grattis.
ska ta första körlektionen på onsdag 8:15.
jag lider av svår handsvettning i nervösa situationer, men nu lär det väl droppa om ratten. laugh.gif
jag blir så lätt stressad så jag glömmer säkert nåt och får säkert ta 3 lektioner till för det.

HÅLL TUMMARNA!

lycka till på onsdag rolleyes.gif rolleyes.gif
håller tummarna och tårna med för säkerhets skull biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
Hannele
CITAT (TeliaNet @ 23-08-2004, 16:10)
ska ta första körlektionen på onsdag 8:15.

unsure.gif Du som visste allt om hur man backar med släpkärra??
TeliaNet
HANNELE;
hemma har jag kört i 2 år.

jag ska ut på tur med trafikskolan.
som pappa sa; kör nu i rusningstid för det gör inget om du krockar med deras bil. laugh.gif

jag ska ut med ingmar som gav min bäste vän MVG i körkortsteori i skolan.
själv har jag haft honom i i körkortsteori på trafikskolan.

han drar historier om folk som kör fel håll i rondellen och älgen som hamnade på motorhuven med krossad ruta så tömde den blåsan på föraren.

en annan kompis har också haft honom och säger att han drar historier.

kul blir det i allafall.
TeliaNet
nu är det gjort.
40min för 440kr, blev några varv runt kvarteren.
allt var nytt och krångligt, så det var inte lätt.
och det blev inga historier.
Betty
Grattis! Du ska se att historierna kommer senare, när allt inte längre är så "nytt och krångligt" - då du har tid att både köra och lyssna på dem samtidigt biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon