Full version: Kallt i natt
andersen
Hej, när jag gick till jobbet i morse så blev jag påmind av att det drar ihop sig till slutet av odlings året, det var bara någon plus grad, efter arbetets slut så var jag nere på kolonin, mina gurkor och pumpor hadde klarat sig men det fanns andra på området som fick sina förstörda av kylan.

Mvh andersen
TeliaNet
var bor du?
här i nässjö på småländska höglandet är det ca 9*C 7.40 på morgonen.
andersen
Stockholms omr, kl 03:30.
wolkenkrabber
igår natt var det som kallat hos mig +4grader hoppas det inte blir frost på några veckor
Eva i Skåne
Ingen frost de närmaste tre månaderna, hoppas jag rolleyes.gif
*Felix matte*
Ingen frost ännu häruppe i norr... faktiskt så var förra nattens lägsta temp. +4,6 och då hade vi ändå bara +5,2 som högsta på dagen igår.
Smekajsa
På utsidan av växthuset var det +0,5 garder i morse 05.30 !!

Burr mad.gif mad.gif mad.gif
andreas i uppsala
ingen frost de senaste 4 månaderna tongue.gif biggrin.gif
wolkenkrabber
+4 här inatt,
Betty
Och här hos mig i luleå var det +4,5°. Ingen frost i sikte ännu! biggrin.gif
*Felix matte*
+3,5 inatt och STOOOOR SOL hela dan idag (inte ett moln kan jag se) biggrin.gif wub.gif
potatisen blommar smile.gif
Smekajsa
GRÅ GRÅ GRÅ GRÅ

REGN REGN REGN REGN

Ska det här va slutklämmen på den sista

sommarmånaden mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Anders zon 1
Här har vi haft monsunliknande regn under natten och en del skurar på dagen, men när solen tittat fram har det varit varmt och skönt och nog känns det som om sommaren har en del kvar att ge innan det är dags för höst. Definitivt ingen frost än - har inte varit under 11 grader sedan i början av juli och jag hoppas att frosten gör som den brukar och håller sig borta ett par månader till.

Anders
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon