Full version: Matdax!
renate
tongue.gif tongue.gif Så här ser det ut hos mig när jag kommer i köket på morgonen,tre hungriga katter vänter på mat,mina två och Kix som är på besök hos mig.Fritz står på tre ben han haltar, jag kan inte känner något på hans ena framben.Avvaktar om det blir bättre.
kristerh
Vad lycklig du är som har "hungriga" katter, min katt är nog anorektisk i allafall om hon inte får räkor, lövbiff,kokt torsk o dyl, kattmat ratar hon...
fast det är väl inte så konstigt om man läser vad de innehåller
wink.gif Ja hon är bortskämd men vad gör man inte wub.gif
krister
Kattfot
*tihi* så söta de är! Å så förväntansfulla man kan se ut.... är som hemma hos mig rolleyes.gif
*22many*
Jag saknar så våra katter, Yin och Yang sad.gif , men orkar inte gå igenom fler traumatiska avsked hos veterinären, så det får bli grannens katter wub.gif , som nästan adopterat mig rolleyes.gif
renate
CITAT (22many @ 25-08-2004, 15:30)
Jag saknar så våra katter, Yin och Yang sad.gif , men orkar inte gå igenom fler traumatiska avsked hos veterinären, så det får bli grannens katter wub.gif , som nästan adopterat mig rolleyes.gif

Tittade på dina bilder,fina Chinabilder. tongue.gif
*Felix matte*
Så sött med väntande skara.
Hoppas Fritz blir bra i benet snart. wub.gif

Felix äter ungefär varannan dag, så hans matskål står alltid fylld.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon