Full version: Hortogreen.com
carren
Satt just och klickade runt på hortogreen.com:s sida och blev vådligt köpsugen! Krukodlad ros Mme Boll/Comte du Chambord för 72:-, 3-pack riddarsporre "Blue bird" för 69:-. lika mycket för 3-pack Jättedaggkåpa. Det lät billigt i mina öron. Måste säga att det rycker farligt i avtryckarfingret men tänkte först höra om det är någon av er som har erfrenhet av beställningar därifrån?
Åsa, mälardalen zon 2
Jag har själv aldrig handlat där men de brukar få bra kritik här på forumet. (sök bland gamla inlägg, se till så sökningen inkluderar allt som är sen starten av forumet)
Caprice
Carren,
jag har ställt liknande fråga förut, och de som hade beställt ifrån Hortogreen var nöjda/väldigt nöjda... rolleyes.gif

Tycker själv att Hortogreen verkar bra, och ska beställa nästa år...

Caprice
carren
Just jag, sökfunktionen...att jag aldrig lär mig att söka först och fråga sedan smile.gif Tack för svaren!
renate
Jag har handlat där och är helnöjd,bra kvalität och bra servis.En av mina buskar dog,jag fick en ny.
Renate
Siri
Jag är verkligen nöjd, fin kvalitet på plantor och bra service!Och de svarar snabbt på mail när man behöver hjälp med odlingen.
Mariann
Samma erfarenhet här som de andra. Odelat positivt allting.
stina
Jag har handlat där flera gånger - jättenöjd!!!

/Stina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon