Full version: mera OS
pejori
tycker det ska bli skönt när OS är över smile.gif
i dag har jag tittat på när folk sparkar varandra iskallen och sedan när dom slår varandra i skallen smile.gif smile.gif
börjar bli mordisk. ohmy.gif ohmy.gif
snart kommer TV att bli som vanligt. inget att titta på. biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif
Fenja
Är det äntligen slut?!! Jag försökte titta på tv här om dagen när vår internetleverantör uppdaterade en server och jag inte kunda sitta här ute på odla! Bara idrott på alla de tre kanaler vi får in med varierande "tittbarhet".... radioskugga i vår lilla by! Vi är inga tv-tittare precis tongue.gif, tror det var tredje gången i sommar som den var på!
Mvh
Fenja
*Felix matte*
Mitt starkaste OS-minne kommer att vara SVT:s sponsorreklam tongue.gif
Foddjifilm fainpix diddjital kämra (mjukt r) laugh.gif

Idag har jag också sett två unga kvinnor som stod och dansade ett slags krigsdans... och sedan sparkade de på varann... Herregud... jag blev så tagen av den leken att jag tjoade och höll mina tummar för Kinesiskan och tro det eller ej... men mina ben for upp i luften ibland (hjälpte väl till så smått... hon vann ju) laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Tur som var så kramades de efter matchens slut = inte så allvarligt menat med alla sparkar unsure.gif biggrin.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon