Full version: Septemberalbum
renate
Efter en underbar dag gick jag en liten kvällsrunda med kameran i högsta hugg.Det är mycket som fortfarande blommar,myggen satte stopp på min runda. tongue.gif rolleyes.gif ohmy.gif
Septemberkväll
*Felix matte*
Så många vackra bilder wub.gif
Tack för titten!
Hos mig finns inga myggor kvar biggrin.gif
yla
härligt jag måste skaffa mej fler höstblommande blommor till nästa år
Fenja
Min favoritrudbeckia, jag måste bara skaffa en sådan! Vet någon vad den heter? Vackra blommor du har.
Mvh
Fenja
renate
CITAT (Fenja @ 03-09-2004, 23:30)
Min favoritrudbeckia, jag måste bara skaffa en sådan! Vet någon vad den heter? Vackra blommor du har.
Mvh
Fenja

Rudbeckian heter Guldboll, Rudbeckia laciniata.
Anita S
Underbara bilder............ Jag har lånat en digitalkamera, vet dock inte hur jag får in bilder på webben........... Berätta utförligt. Jag vet att man kan skapa ett fotoalbum här, jag lyckas dock inte infoga bilder.
amaira
Ja, underbara bilder, på underbra blommor wub.gif .

(Anita, jag kan inte berätta, jag vet inte hur man gör, jag "bara gör" - mina egna på mitt vis. beror på program å så, eller? unsure.gif )
Inga från Närke
CITAT (Anita S @ 04-09-2004, 20:59)
Berätta utförligt. Jag vet att man kan skapa ett fotoalbum här, jag lyckas dock inte infoga bilder.

Klicka på symbolen Album sedan hittar du bra instruktioner där annars går du till support och kollar in, där finns hjälp också. /Inga
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon