Full version: Trevlig stämmning
ejjan
Måste säga att jag som ny här har blivit förvånad över att det är en sån god stämming här och det verkar vara kamratskap för det mesta. Man verkar t o m kunna diskutera utan att bli påhoppad med personliga förolämpningar! Har erfarenhet av vissa andra forum på nätet där det är precis tvärt om, ibland mår man nästan dåligt när man läser inläggen där.

Ta åt er alla som gör det trevligt här och tack biggrin.gif
amaira
CITAT
Ta åt er alla som gör det trevligt här och tack


Åh, tack!

Tar åt mig - och hoppas att jag kunde göra det... wub.gif sleep.gif huh.gif

/amaira - som i alla fall försöker.
TeliaNet
det har även på detta forum funnits otrevligheter.
men visst är det kul att träffa vänliga människor.
Iris i V-botten
Vi trädgårdsmänniskor kastar inte "skit "
Vi gödslar med den laugh.gif
cala98
laugh.gif
Fialotta
CITAT (Iris i V-botten @ 04-09-2004, 12:39)
Vi trädgårdsmänniskor kastar inte "skit "
Vi gödslar med den laugh.gif

Där fick du till de laugh.gif laugh.gif
Håller helt med dig wub.gif
gammelnalle
Välkommen ejjan

Roligt att du upplever detta forum positivt. Det gör jag också till 99%.
och IRIS fick till det riktigt bra...

Jo här råder som jag sa en treflig atmosfär för det mesta och man har blivit "du" med de som är mest frekventerade här på forumet. Jag hoppas att även du blir en stadig gäst här. (Vi behöver nån som ger oss lite snälla ord emellanåt...)

edit: men DU måste ge oss lite mer info om dig och ditt odlande i profilen: zon och odlingsintressen tack !!!!
Orchid
Välkommen ejjan, jag håller med dig om att det är väldigt trevlig stämning här på odla. Tycker även att alla är väldigt hjälpsamma, och det ska ni ha ett STORT tack för! : )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon