gammelnalle
Skulle in och titta på cillas trädsidor efter ett tips på en annan tråd:
http://www.odla.nu/forums/index.php?act=ST...f58924acd31ed6b

och man hamnatr då här:
http://www.juniper.se/tradvard/plantering2.htm

där jag varit förut vill jag minnas... men jag ser inga bilder.

Andra trådar jag testat ser jag bilder..

Vad gör jag för fel (och du som skall förklara DATORER för mig : jag kan INGET, så börja från grunden...) ?????

PS det kommer upp en "fråga" om att jag måste installera nåt .. men när jag trycker på OK hoppar jag till sidan. DS
TeliaNet
jag hamnar i jord och kompost; Flis, gödsel, jord i södra Ö-götland?, häck & gräsmatta på lerjord.
gammelnalle
där ser du så dum jag är....

längst ner (iallafall nu) under KURTs inlägg finns hänvisningen...
KURT
Jag vet inte vad du använder för browser, med Explorer tog det lite tid att ladda bilderna på den sidan men de kom upp OK. Tittar man på HTML koden så är det skrivet på något sätt så att varje bild finns både i .jpg och .png format . Vet inte varför, .png format kan ge problem för endel browsers men i detta fall så borde .jpg bilderna fungera ändå.
gammelnalle
CITAT (KURT @ 14-09-2004, 10:46)
Jag vet inte vad du använder för browser, med Explorer tog det lite tid att ladda bilderna på den sidan men de kom upp OK. Tittar man på HTML koden så är det skrivet på något sätt så att varje bild finns både i .jpg och .png format . Vet inte varför, .png format kan ge problem för endel browsers men i detta fall så borde .jpg bilderna fungera ändå.

KURT!! Tack för att du försöker... men jag fattar inte vad du skriver... hur ser man vad html-koden är skriven... png... ???
och hur ställer jag om datorn. (?)
systemåterställning är ung vad jag klarar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon