Helen B
Jag har aldrig hört talas om pallkragar förut. För några år sedan byggde min man 3 stora och 2 små odlingslådor åt våra grönsaker och kryddor. Jag tycker att det fungerar jättebra. Mina grönsaker sprutar ur jorden!!
Nu i höst var det planerat att bygga 3 till, men min man har så fasligt ont i nacken så att jag skulle få vänta till våren sad.gif Men så får jag höra talas om dessa pallkragar. Suveränt!! tongue.gif
Imorgon ska jag iväg till en firma här i Stockholm som säljer 80x120 för 40 kronor + moms. Det är väl ett bra pris?
Betty
Hej och välkommen i gänget Helen B! 40:- är ett bra pris. smile.gif
fruberglund
CITAT (Helen B @ 14-09-2004, 23:11)
Jag har aldrig hört talas om pallkragar förut. Men så får jag höra talas om dessa pallkragar. Suveränt!!

Helen B - samma här.

Tja, fast själva pallkragarna hade jag hört talas om men inte just att man kunde odla i dem smile.gif

Visst är det suveränt, håller med dig.

Nästa år kör jag igång med pallkragar också smile.gif
kerstine
Var nånstans säljer dom pallkragar för en sån billig penning? Vill också shoppa upp mig...
Helen B
Sök på gulasidorna så hittar du en hel del leverantörer. Jag köpte mina på "Tomas och Teddys pall AB" på Bärbogränd 3 i Bandhagen.
Nu står de och väntar på ommålning. Jag ska måla dem med linoljefärg+ svart pigment. Men det får bli till våren...tror jag tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon