Full version: Brnbarn
*Felix matte*
Ikväll var Emelie här och busade med Felix...hon bar Biabädden till TV-rummet och bäddade... såg så skönt ut så hon la sig i bädden... Felix låg under bordet och tuggade på sitt ben

en liten stund senare tittade jag upp... Emelie låg helt stilla i bädden ohmy.gif

hon hade somnat och Felix tittade förvånat på "inkräktaren" ohmy.gif wub.gif
Smekajsa
Ja visst är dom för goa wub.gif wub.gif wub.gif
Fenja
Gulligt!! wub.gif wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Anki på Öland
Jättegulligt!
Jag fick just mitt fjärde barnbarn i kväll och denna gång en flicka efter 3 pojkar! Kul!
Anki
*Felix matte*
CITAT (Anki på Öland @ 15-09-2004, 22:00)
Jättegulligt!
Jag fick just mitt fjärde barnbarn i kväll och denna gång en flicka efter 3 pojkar! Kul!
Anki

Grattis Anki! wub.gif
netaave
Ja barnbarn är verkligen livets efterrätt, jag har två stycken Emilia 5 och Rasmus 1.
lotta_
Ungar är härliga! Har inga barnbarn ännu men blir bonusfarmor till våren. tongue.gif
amaira
wub.gif wub.gif wub.gif
*22many*
Har inte heller några barnbarn, men är bonusfarmor/mormor till 8 biggrin.gif , den äldsta 15 år och den yngsta 1 år. Det blir många kalas, presenter och julklappar sleep.gif , men härliga är de allihop wub.gif
Mia, zon 3
Grattis Anki!!!!
Orchid
Agneta: Ohhhh vad gooosig hon ser ut att vara ditt barnbarn, Emelie...

Du måste vara stolt smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon