Full version: Borneo
adrian
Nu är allt klart, i november blir Borneoexpeditionen av... tongue.gif

Vi ska studera växterna och deras naturliga miljö i regnskogarna.

Vi kommer att filma samt ta massor av bilder på plats, sen blir det föreläsningar i det mulna förhoppningsvis snövita sverige...tongue.gif



wolkenkrabber
ohmy.gif DE E ORÄTTVIST sad.gif


hoppas nu har skoj och delar med er av materialet ni filmar och fotar smile.gif
vart i borneo åker ni?
gammelnalle
JUST DET!

JÄTTE ORÄTTVIST


mad.gif sad.gif

inte ett dugg avundsjuk!!! TRO inte det!! wacko.gif blink.gif wink.gif

nä... då är ju hösten..

så tänk inte på oss...


wink.gif unsure.gif


LYCKLIGA NI!!!!
andreas i uppsala
äh vad spelar det för roll, jag ska dit snart jag också tongue.gif biggrin.gif. Ha det så bra och njut av värmen och att vi sitter här i regnet och rusket och drömmer oss bort.
adrian
Vi ska tänka på er på forumet när ni sitter och bråkar med varandra... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .

Vi kommer att resa runt lite till olika platser för att studera växterna som är så att säga utspridda på div olika ställen.

Det blir ett äventyr, och man vet aldrig var man hamnar.. smile.gif

Vi kommer att lägga ut hela expeditionen på hemsidan, och även bilder därifrån...

(det finns blodiglar som hoppar ned ifrån träden och suger sig fast... blink.gif )

Jag vet en kille som slet bort en sådan och blödde i 4 timmar...

(vill åka, vill åka...!!!) biggrin.gif
Sylvia
Då har du ju ett bra tillfälle att ta med dig massor av Hoya-skott!! Finsn överallt i trädkronorna, liksom orkidéer (som man dock inte kan ta med sig lika lätt).
Akta dig för alla blodiglar och andra hemskheter bara och ha det så braaaa!!
GoSatta
indonesien eller malaysia?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon