Full version: nya bilder...
Sollan
Har lagt upp nya blider om någon är intresserad. Kolla in Fallopian....! wub.gif
/sollan
*22many*
Önskar jag hade en kuperad tomt wub.gif . Får nog försöka fixa åtminstone ett litet stenparti eller torvhörn nästa år wink.gif , om jag kan få bärhjälp av "gubben" min.
anne
CITAT (Sollan @ 24-09-2004, 08:50)
Har lagt upp nya blider om någon är intresserad. Kolla in Fallopian....!  :wub:
/sollan

wub.gif Helt underbar!!! Tack för titten.

Kramisar Anne tongue.gif
Helen i Piteå Zon 5
Wooow! Den Fallopian skulle jag vilja ha, var har du fått tag i den? har du någon planta att sälja? många frågor på sånt vackert tongue.gif /Helen
Sollan
Jag köpte den på Hannas trädgård i Huddinge, Sthlm. De hade fått in den alldeles nyligen. Lite osäkert bara om den klarar vintern.... Ska bädda in den i löv och hålla tummen.
Blir den bara stor så ska jag dela den....
/sollan
Helen i Piteå Zon 5
Nog tror jag den klarar vintern, jag har den vanliga rosensliden i min trädgård och det funkar utan problem. Tack för informationen, Lycka till! /Helen
Adéle
Tack för titten på dina änglisar.
Jag har en själv som är i samma storlek som din.
Har du några råd att ge mig om hur jag förvarar monstret över vintern, nedklippning o dyl.
Hoppas på svar
Adéle wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon