Full version: Ny i gänget
Mucho
Hej på er alla glada biggrin.gif

Nu har jag äntligen fått tag i mina pallkragar. 15:- / styck. Så jag slog till med 12 st på en gång. Imorgon blir det fint väder så då ska dom mååålas.

Jag har varit inne här på Forumet och kikat på alla bra tips och fina bilder.

Sååå mycket inspiration har jag fått här. Hoppas att kunna ge lite tillbaka i takt med att odlingarna kommer igång.

Hösthälsningar smile.gif
Fenja
Välkommen!
Mvh
Fenja
vickeva
CITAT (Mucho @ 01-10-2004, 17:40)
Hej på er alla glada biggrin.gif

Nu har jag äntligen fått tag i mina pallkragar. 15:- / styck. Så jag slog till med 12 st på en gång. Imorgon blir det fint väder så då ska dom mååålas.

Jag har varit inne här på Forumet och kikat på alla bra tips och fina bilder.

Sååå mycket inspiration har jag fått här. Hoppas att kunna ge lite tillbaka i takt med att odlingarna kommer igång.

Hösthälsningar smile.gif

15!!!!!!!!!!?????????????????? det var billigt!
Mucho
Javisst var det billigt.

Fint väder blev det ju inte men kragarna blev målade ändå. De blev faluröda, det kommer att stå sig fint mot skogens grönska. Och den grönska vi hoppas få inne i kragarna också.

Nu är det sovdags och jag kommer säkert att drömma om pallkragar efter att ha målat 12 st idag.
gammelnalle
Välkommen Mucho !!!

jo det låter lovande...
och kan du köpa fler för det priset lagligt, så köp på dig 12 till.....
Mucho
Tack gammelnalle.

Jo jag hoppas att det var ett lagligt köp, skam till sägandes så frågade jag aldrig efter kvitto. Var väl för glad för det antar jag.

Men pallkragarna inhandlades på ett AB som handlar med pall & kabelvindor. Lustigt nog odlade han själv också i pallkragar, dock inne i ett växthus.

Tillsvidare får det räcka med de jag har nu. Hade tänkt mig 4 st dubbel-kragar för rotsaker och 4 st enkelkragar för sådant som går på höjden.

MVH
lotta_
Välkommen! Själv har jag bara fyra pallkragar, men ska skaffa fler till nästa sommar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon