Eva Swahn
I kontrollpanelen längst upp under Odla.nu där det står "album", "sök", "medlemslista" står det också "hjälp"

Har vi haft den funktionen förr?
abborrmaster
1 tag..

/Simon
Eva Swahn
1 tag...

Jag är alltså en dum en wacko.gif
Gunvor Nilsson
Ibland ser man inte skogen för alla trä´n! tongue.gif
(Pilen i den gröna rutan i högra hörnet hittade jag nu! Kan inte påminna mej att jag sett den förut!)
Så bra - finns det fler finesser?
Berith
CITAT (abborrmaster @ 22-02-2003, 17:15)
1 tag..

Ett tag...? Den har ju funnits sen tidernas begynnelse. ohmy.gif
Eva St
Du är inte ensam Eva. Upptäckte detta ganska nyss också kan ligga något i att man inte ser skogen för alla träd. För inte kan det väl bero på ouppmärksamhet kan jag väl aldrig tro.
Eva St
abborrmaster
CITAT (Berith @ 22-02-2003, 17:27)
CITAT (abborrmaster @ 22-02-2003, 17:15)
1 tag..

Ett tag...? Den har ju funnits sen tidernas begynnelse. ohmy.gif

häddå ohmy.gif?? Då har jag missuppfattat ingemar... Klart är att den är äldre än album iaf...

/Simon
Berith
Där ser man! Jag inbillade mej att jag sett den där sen början på forumet.... unsure.gif
Ingemar
"Hjälp" har funnit där sedan tidernas begynnelse, dvs. sedan vi la ut det nya forumet laugh.gif
Berith
Jag visste det! Jag visste det!
Nu ska jag bara lära mej åka skateboard också... tongue.gif
Eva St
OJDÅ har nog mycket att lära förstår jag som varken visste att detta fanns eller vad som är upp och ned på en skateboard.
Eva St
abborrmaster
hehe... Det är nu ni har användning för mej... Jag sätter ett fingerflipp vilken sekund som helst! smile.gif

/Simon
yla
CITAT (abborrmaster @ 22-02-2003, 19:05)
hehe... Det är nu ni har användning för mej... Jag sätter ett fingerflipp vilken sekund som helst! smile.gif

/Simon

laugh.gif biggrin.gif tongue.gif laugh.gif
så fick man sej ett garv idag också
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon