TeliaNet
jag har ett akvarium på 60l som har stått i källaren nåt år.
det är lite använt och alla tillbehör ingår.
inkl. grus, belysning, sten, krukor, håv, specialtermometer och bakgrund.
kan även skicka med 11w kompaktlysrör m. armatur.

alla bud är välkomna.
*Laika*
Åh, är det köp o säljrutan det här??? Själv har jag en sköldpadda som skulle behöva ett nytt hem, är det nån som känner sig manad? Hon är gratis, en treknölad kinesisk vattensköldpadda.
Mvh. Laika

Föresten Claes, varför tar du inte o använder akvariumet till små sticklingar? Det funkar skitbra.
GoSatta
om du vill sälja ett akvarium så lär du få bra mycket mer respons på tex. www.zoopet.com eller www.ciklid.se som båda har välbesökta köp å sälj avdelningar. (där kollar jag alltid först om jag ska köpa något akvarie rellaterat)
Virgo
Det finns en köp- o säljsida på odla.nu.
Använd den!

radannonser
TeliaNet
jag tar nästan aldrig sticklingar, annars passar det ju perfekt till det.
anonns finns på blocket och zoopet och här.
Virgo
CITAT (TeliaNet @ 23-10-2004, 14:11)
jag tar nästan aldrig sticklingar, annars passar det ju perfekt till det.
anonns finns på blocket och zoopet och här.

Om "alla" använder avdelning småprat för annonser , så ser avdelning snart ut som blocket!
TeliaNet
nu ska vi inte vara arga på det inte.

hur många är det som tittar på radanonnser på odla.nu?
nej, inte många
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (TeliaNet @ 23-10-2004, 15:25)
nu ska vi inte vara arga på det inte.

hur många är det som tittar på radanonnser på odla.nu?
nej, inte många

Jo, jag! nästan varje dag, där kan man göra superfina fynd, själv använder jag den sidan för att sälja och byta frön ,får oftast massor av svar. /Helen biggrin.gif
Ina
Jag tittar!! smile.gif
pejori
jag också smile.gif smile.gif
TeliaNet
jag hde väl fel då.
men det är svårt att navigera där!
Tesa
..och nu har jag också kikat....jag har så seeeeg uppkoppling så jag brukar aldrig göra några utflykter utanför forumet....men skall nog göra det oftare...
.....i princip håller jag med Virgo..skulle alla annonsera här blev det ohållbart....

...och ett akvarium kan man ha till frösådder också....och sanden är perfekt att planda i perennfröjorden...och att täcka sådderna med....och pumpen kan du säkert göra ett vattenarrangemang mé.... rolleyes.gif
TeliaNet
har nu sålt det för 400kr, utan kompaktlysrör.

har haft hur många som helst som ville köpa.
så långt bort som nästan 15 mil.

jag väntade på en som skulle komma och titta, men han kom aldrig och när jag väntade ringde en annan och jag sade att han fick köpa det, så blev det också.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon