Caprice
Otroligt!
Dancing with Cats

Caprice
zaaritha
Ja! Verkligen otroligt!!
Fredi
På hemsidan kan ni även se konstverk av katter... och samma företag har även en site som säljer ovala golfbollar.
Sollan
Ha, jag dansar också med katter... När jag hoppar och tar snedsteg eftersom kattkräkena går i 8:or runt fötterna.
Hungerdansen tror jag den kallas....
Sylvia
CITAT (Sollan @ 24-10-2004, 09:14)
Ha, jag dansar också med katter... När jag hoppar och tar snedsteg eftersom kattkräkena går i 8:or runt fötterna.
Hungerdansen tror jag den kallas....

Då kanske jag också gör det. Vi har en strykarkatt som har flyttat in hos oss. Han heter Busen och kan verkligen busa! Ligger och lurpassar i buskarna och när jag kommer förbi kommer han sidosteppandes så där roligt som bara katterna kan och låtsas jaga mina fötter!! Då tar jag också några roliga steg och katten steppar efter!! Vad mån grannarna tro....
yla
jojo jag o mina issar dansar också o sen sjunger dom för mej då jag tar fram maten ,,dom sjunger duo o är vansinnigt söta
men dom slutar genast då maten kommer ner på golvet tongue.gif
Hajjen
ha, va coolt. Jag skulle villja testa det med mina tigrar. tongue.gif
Gossen Ruda
Den desperata kampen att hitta nåt nytt som inte gjorts tidigare tar sig märkliga uttryck. Så länge "katterna" består av tygdito kan man väl acceptera sysselsättningen, annars blir det nog ett fall för djurskyddsmyndigheterna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon