amaira
Såhär gjorde jag på min pappas grav (och farmors och farfars). Av mossa från skogen, ett par ljungplantor från handlesträdgården, och lite granris från en silvergran som blev av med grenar när tomtvägen hos hjärtevän röjdes. De röda bären i mitten är från min berberis.





Blev riktigt nöjd faktiskt.

/amaira.
CarinaA
Klart du ska vara nöjd. Det blev ju jättefint!! wub.gif Dessutom originellt om man jämför med somliga köpta varianter.

Lite stolt får du lov att vara! ... tycker Carina smile.gif
Nutten
Absolut jättefint! På jobbet har vi nästan bara standardvarianterna till salu...Fast visst kan den som vill vara orginell och inte orkar själv, beställa specialarrangemang!

Christina i Taxinge~
CITAT (amaira @ 31-10-2004, 14:26)
Såhär gjorde jag på min pappas grav (och farmors och farfars). Av mossa från skogen, ett par ljungplantor från handlesträdgården, och lite granris från en silvergran som blev av med grenar när tomtvägen hos hjärtevän röjdes. De röda bären i mitten är från min berberis.





Blev riktigt nöjd faktiskt.

/amaira.




Så fantastiskt vackert!!!! wub.gif
Du har verkligen lyckats göra dekorationen både personlig och värdig; dessutom glad med sina röda bär
smile.gif
renate
CITAT (amaira @ 31-10-2004, 14:26)
Såhär gjorde jag på min pappas grav (och farmors och farfars). Av mossa från skogen, ett par ljungplantor från handlesträdgården, och lite granris från en silvergran som blev av med grenar när tomtvägen hos hjärtevän röjdes. De röda bären i mitten är från min berberis.





Blev riktigt nöjd faktiskt.

/amaira.

Så snyggt det blev,mycket finare än köpevarianten.Individuellt och fantasifullt. smile.gif smile.gif
lotta_
Jättevackert! Jag tycker att du ska känna dig riktigt stolt över den fina dekorationen! smile.gif
netaave
Jättesnyggt, verkligen! smile.gif
Fialotta
Åhhh...va fint du gjort...gör det nåt
om jag lånar din ide på mammas grav...vill
så gärna göra nåt liknande, blir säkert inte
lika fin...men skam den som ger sig...du hade fantasi
och det saknar bergis jag just nu smile.gif
Zanna
CITAT (amaira @ 31-10-2004, 14:26)
Såhär gjorde jag på min pappas grav (och farmors och farfars). Av mossa från skogen, ett par ljungplantor från handlesträdgården, och lite granris från en silvergran som blev av med grenar när tomtvägen hos hjärtevän röjdes. De röda bären i mitten är från min berberis.

Blev riktigt nöjd faktiskt.

/amaira.

Jätte fint Amira. Jag har dålig fantasi så jag lånar gärna idéer från ditt arrangeman till min farmor och farfars grav. Jag var ut och plockade vit mossa i helgen så då kan jag använda den till gravsmyckning.
amaira
Tack alla! wub.gif

Självklart "får" ni låna idén, vad roligt!
(Kanske till och med att man får se ett foto på resultaten... ??? om nån vill...)

/amaira.
Yin o Yang
Fantastiskt vackert, önskar jag inte hade min fars grav 50 mil bort sad.gif , för då hade jag gjort något liknande. Känn Dig stolt wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon