Full version: Valpar!
Anki på Öland


Som motvikt till alla söta kattungar vi fått se här på forumet.
Just nu är det lite "rosa råttor" över dom, men vänta bara, om ett par veckor är det inte mycket som kan "klå" dom i söthet!!
(bara lite partisk.......)
Anki
Fenja
GRATTIS!!! Åhhh, så sööööööööööta! wub.gif wub.gif Vilken färg får den som ser gul ut som vuxen? Visst var det "tibbar" du födde upp?
Mvh
Fenja
nilla
Söta! Är det Jack Russel? Har funderat lite på att skaffa en sån... och nu blir jag ju inte mindre sugen.

Gunilla
pejori
åååååååå så fina.
hur många är dom? smile.gif smile.gif
är underbart att ha valpar. smile.gif smile.gif
jag kan inte sluta att leka och gosa med mina. laugh.gif
Sulawesii
Mmmmm.... de små liven! Skulle vilja snosa på dom!
Anki på Öland
Fenja - Den "gula" kommer tyvärr inte att bli vuxen. Den dog i förmiddags. Det var något fel i tarmarna så avföringen kom ut genom munnen istället för den rätta vägen. Men hade den blivit vuxen hade den blivit cremefärgad.

nilla - nej det är Tibetansk Terrier

pejori - dom är 4 stycken nu, och du kan tro man kommer att kräla omkring på knäna mycket nästkommande 8 veckor!!

Anki
Smekajsa
Guuud vaa sööötaa.............

vill haaaaaa ........
renate
Sååååååååååå söööööööööööööööööta de är,ville pussar de när de är lite större. tongue.gif tongue.gif rolleyes.gif
Grattis
pejori
CITAT (Anki på Öland @ 07-11-2004, 16:20)
pejori - dom är 4 stycken nu, och du kan tro man kommer att kräla omkring på knäna mycket nästkommande 8 veckor!!

Anki

japp. det kan jag laugh.gif laugh.gif
sist jag hade valpar, (nio st.) bodde dom i köket. smile.gif smile.gif
dom var omkring 6 veckor när min dåvarande sambo skulle koka morgonkaffe till mej.(jag kunde inte visa mej, då jag var =mat)
hör ett konstigt ljud, och det var min sambo i morgonrock och stora gummistövlar laugh.gif laugh.gif laugh.gif
valparna bet honom i vaderna, så det ända som fungerade var stövlar laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif
skrattar alltid när jag tänker på det biggrin.gif biggrin.gif
evelina
Så söta!!!!!!!!man blir sugen på en hund till smile.gif
gammelnalle
f´låt om jag är oartig,,,, men fy vad FULA de är!!!!

(jag vet att om ett par dar så skulle jag inte kunna motstå dem... men ni kan väl inte på allvar tycka att de är söta på bilden??)

Lessen att höra att den ena dog!!!
pejori
men nalle då dom är ju jättesöta!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
samma med nyfödda, skrynkliga, ihopklämda barn. jättesöta juh. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
(det är nog bara kvinnor som ser det söta)
Kattgräs
Vilka gosingar! wub.gif
Bjäbban
Å! Tibetansk Terrier!
Har en kompis som har en sådan! Jättetrevlig och rolig hund!
Ett busfrö av stora mått! Och en dam som vet vad hon vill, och ser till så at hon får det också!

Nja, söta är de väl kanske inte som "nya" brukar säga att det är bara två som tycker det!
Mamman och uppfödaren, men å andra sidan brukar de två vara helt överens om att de är de sötast som finns!
Men vänta bara! Snart så är de "drägelsöta"!
(Drägelsöta = så söta så man dräglar efter att vilja ha!)
wub.gif
Ciczi
Anki du kan väl skickar fler bilder på dina bäbbisar?wub.gif Så vi får se hur de växer.

Ciczi
Sylvia
Underbara!
De ser ut som dominobrickor; två (numera tyvärr bara en sad.gif ) har 0 prickar, en har 1 prick, en har 2 osv!!
yla
mysiga mysiga
va synd att den guldfärgade inte fick vara me
Exotic
CITAT (Anki på Öland @ 07-11-2004, 16:13)


Som motvikt till alla söta kattungar vi fått se här på forumet.
Just nu är det lite "rosa råttor" över dom, men vänta bara, om ett par veckor är det inte mycket som kan "klå" dom i söthet!!
(bara lite partisk.......)
Anki

Ojjj vad söta små darlingar du fått Anki rolleyes.gif
Du visar mera senar hoppas jag
rolleyes.gif
Anki på Öland
Javisst, fortsättning följer......
Anki
Bjäbban
Det ser jag fram imot! wub.gif
lotta_
Det är alltid härligt med nytt liv. Så små och söta de är.
amaira
Åh så roligt att få "följa med" när de växer! Kul att du visar bilderna.
Det är klart att dom e SÖTA! wub.gif wub.gif
Anki på Öland
Växt har dom gjort de små!
Tiken 1 vecka.


och så pojkarna






Anki
Fenja
Såååååååå söta! wub.gif wub.gif wub.gif Det finns inget så gulligt som djurbäbbar.
Mvh
Fenja
Bjäbban
Jag har suttit och "dräglat" över mops valpar i dag!
2 veckor och två dagar gamla.... wub.gif
Hade öppnat ögonen, och börjat "gå" på vingliga ben biggrin.gif
Behöver väl inte säga mer om varför jag dräglade unsure.gif
Smekajsa
Möölllenööh

wub.gif wub.gif
gammelnalle
söta??? NÄ fy för den lede....
(ÄRLIGT)

men jag vet att de blir det snart.......
yla
små goa knyten rolleyes.gif
magiana
Ååh, gullenuttarna då! wub.gif Mjuka små silkesgosar, de e vad de e! Fast det är ju ett himla jobb med dem också. Första två veckorna är väl lugna men sen så...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon