Full version: Åldersfördelning..
Tesa
Blev lite nyfiken på hur det stod till med åldersfördelningen...pocentuellt liksom.. smile.gif
Sulawesii
Intressant! Hoppas många röstar så vi får se hur det ligger till. Inte för att det har någon egentlig betydelse, men ändå.
netaave
53
lolo
Usch, det var JOBBIGT det här, var ju tvungen att kryssa för alternativet "30-40", då jag alldeles nyss fyllt 30 år! Å, vad man känner sig GAMMAL jämfört med för ett par månader sen då man tillhörde kategorin "20-29" laugh.gif tongue.gif rolleyes.gif biggrin.gif sleep.gif wub.gif
lolo
...nämen, nu såg jag ju att det andra alternativet var "20-30", förbaskat att jag inte kryssade för där istället, låter mycket mer UNGDOMLIGT tycker jag! Åtminstone SER JAG UT mer som en 20-åring än som en 40-åring...hoppas jag! Ni vet, åldersfixeringen. laugh.gif biggrin.gif tongue.gif wub.gif
Tapio
Halaj!

Svårt att se att det inte skulle bli normalfördelat.

//T
evarina
tihi, sist jag fyllde i en enkät med ålder fick jag stå med 25-50, låter roligare med 20-30 tongue.gif
Tesa
..ja..jag gjorde ju åldrarna lite flytande in i varandra så att alla med 30-, 40- 50- årskriser kunde vara 10 år yngre om dom ville..... rolleyes.gif laugh.gif (fast ärligt talat så var det en miss... wink.gif ) men det blev väl JÄTTEBRA!!!!
Ingo
För dem som såg det i tid var det bra, ja. En annan klickade in sig som 40-50 fast jag kunde ha tagit 30-50. Fast bara ett par månader till. sad.gif

Fast egentligen är jag högst 20 i sinnet. biggrin.gif
lolo
Tesa, tack för din fina hänsyn ang 30-årskrisen! tongue.gif biggrin.gif Tänk, fortfarande är man nääästaaan 20 år! laugh.gif laugh.gif Sådana "missar" är bara trevliga, Tesa! laugh.gif tongue.gif
Betty
40-50 år, 23 st [28.40%] Vi leder! laugh.gif laugh.gif tongue.gif


(Betty 47...)
Caprice
Det är jättekul att se att åldrarna är så otroligt fördelat..! wub.gif

Hur många andra forum ( utom trädgård) har åldrar mellan 20 - 80 år..?

Att sen tyngdpunkten är 30 - 50 var väl ganska väntat..

Caprice
zaaritha
En gamling på 54 år!
Alltså född-50.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon