Full version: Gräsklippare UTE?
Håkan
Tar en sväng i 2dm snö och vad hittar jag på den övre delen av trädgården bakom buskarna, jo 2 st klippare, en handjagare och en med motor undrar vem som glömt dom där? rolleyes.gif

Hoppas ni andra har bättre ordning på trädgårdsmästaren*H
yla
jösses då stackars verktyg

min står ute men täckt rolleyes.gif
renate
Oj,joj,joj...... Min star rengjort och ihopfällt i garaget och vänta på våren.
Det ligger inte heller några spader eller grepp ute.All trädgårdsredskap står inne inklusive skottkärran.För min del är säsongen över.Efter jul kommer våren. tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif
KURT
Det kanske går att använda gräsklipparen som snöslunga?
Håkan
Det där med snöslunga kanske vore något, skall tipsa sonen om det men först måste dottern leta reda på hästhindren (krattor grepar mm) innan han kan köra in klippslungan i vinteridet. Man får hoppas att vintern gör ett uppehåll, ett sånt där som det blev mellan jul och nyår förra året, total barmark alltså innan det vräkte på igen tongue.gif




wub.gif men vackert är det*H
netaave
Vår gräsklippare står också ute året runt, under tak över vintern dock. Det har den inte farit illa av.
lotta_
CITAT (KURT @ 18-11-2004, 10:41)
Det kanske går att använda gräsklipparen som snöslunga?

om inte det funkar så kanske det här är ett alternativ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Håkan
Vete fasen om man törs testa men det var en vrålkul bild laugh.gif laugh.gif *H
Sommartorparn
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
gammelnalle
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

SKITKUL!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon