amaira
När jag vaknade i morse var världen vit och datorn svart ohmy.gif .

M.a.o. datorn pajat.

Sonen har lycktas få färg på den igen, men alla program borta.
Varit ute med kamera på fm. men kan varken titta på bilderna eller visa nåt.

Mellan en och två dm snö har det kommit, men den är riktigt tung, och det droppar från taken.

Det är vackert i alla fall.
Ska visst bli lite kallare, sägs det.

/amaira.
renate
Oj då; det är ja nästan katastrof.Hoppas sonen kan fixa den igen,sönerna kan det mesta. Min yngste son är min datorsupport,utan honom hade jag nog ingen dator. rolleyes.gif
Eva i Skåne
Visst är det tur att man har söner och svärson när det gäller datasupporten laugh.gif .
Men för att vara rättvis måste jag säga att dottern kan en hel del hon också wub.gif
Håkan
Söner blir MÄN bara så ni vet! tongue.gif
LenaTuring
CITAT (amaira @ 18-11-2004, 14:50)
När jag vaknade i morse var världen vit och datorn svart  :o .

M.a.o. datorn pajat.

Sonen har lycktas få färg på den igen, men alla program borta.
Varit ute med kamera på fm. men kan varken titta på bilderna eller visa nåt.

Vad tråkigt för dig sad.gif
Råkade ut för samma sak för några veckor sedan och så blir man arg och ledsen på sig själv för att man inte fört över bilder och annat på CD i tid
LenaTuring
CITAT (Håkan @ 18-11-2004, 18:30)
Söner blir MÄN bara så ni vet! tongue.gif

laugh.gif laugh.gif
Eva i Skåne
CITAT (Håkan @ 18-11-2004, 18:30)
Söner blir MÄN bara så ni vet! tongue.gif

Jo, men erfarenheten säger mig att när de väl blivit män så har antingen tekniken utvecklats för fort för dem eller så har tröttheten tagit överhand wink.gif rolleyes.gif
gammelnalle
zzzzzzzzzzz zzzzzzzzz zzzzzzzz



biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
lotta_
CITAT (Håkan @ 18-11-2004, 18:30)
Söner blir MÄN bara så ni vet! tongue.gif

Jag har upptäckt det, men lika bra på datorer är de ändå tack och lov! smile.gif
Håkan
CITAT (Eva i Skåne @ 18-11-2004, 18:56)
CITAT (Håkan @ 18-11-2004, 18:30)
Söner blir MÄN bara så ni vet! tongue.gif

Jo, men erfarenheten säger mig att när de väl blivit män så har antingen tekniken utvecklats för fort för dem eller så har tröttheten tagit överhand wink.gif rolleyes.gif

Skrattar ljudligt *H
Håkan
CITAT (lotta_ @ 18-11-2004, 19:32)
CITAT (Håkan @ 18-11-2004, 18:30)
Söner blir MÄN bara så ni vet! tongue.gif

Jag har upptäckt det, men lika bra på datorer är de ändå tack och lov! smile.gif

Nu kommer det, snart gör någon (kvinna) upptäckten att man kan ha oss till lite av varje och då är det kört! wub.gif *H
amaira
CITAT (Håkan @ 18-11-2004, 19:53)
Nu kommer det, snart gör någon (kvinna) upptäckten att man kan ha oss till lite av varje och då är det kört! wub.gif *H

Hihi, det vet jag redan! Jag är inte så lättlurad jag biggrin.gif .


Inga program, ingen epost - men jag kan titta på mina foton som jag har i kamerans minneskort. Det duger bra det, det gör inte så mycket just nu.
Det löser sig tids nog.

Jag har ju internet wub.gif - förutom en bra bok faktiskt. *Nöjd och belåten*

Det är tur jag har söner, saker och ting "löser" sig så lätt, utan att jag gör nåt rolleyes.gif sleep.gif . Tids nog.

/amaira
.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon