fruberglund
På måndag åker jag och herr Berglund till Australien så i helgen är det fullt upp med packning osv så tyvärr hinner jag nog inte in på Odla mer innan vi åker.

Kommer sakna er allihopa men är tillbaka om 1 månad igen och ärligt talat så är det ju faktiskt lika bra att vila nu medans trädgården vilar, det är ju inte länge kvar tills det är dags att ta nya spadtag igen smile.gif

Ha det så skönt i snörusket så lovar jag att sola så det räcker åt er också smile.gif

Kram på er!
Tesa
..mycket avundsjuk... huh.gif

Ha det så alldeles uuunderbart.....
Fialotta
Hejdå...o ha en jättebra resa...
ni firar alltså jul där eller?

Nu är jag grön av avund IGEN unsure.gif

Bilder kan du väl bjuda på när du kommer hem???
Kajsa

Ha en underbar resa, så avundsjuk.
renate
Trevlig resa till sommaren. tongue.gif rolleyes.gif ohmy.gif
Helen i Piteå Zon 5
Trevlig resa! och fota mycket så vi får se allt vackert ni har fått uppleva och se. GOD JUL! / Helen rolleyes.gif
lotta_
Lycko dig!

*suck*
Eva St
Ha det riktigt gott
Caprice
Åhh, va härligt!

Trevlig resa!

(glöm nu inte kameran..)

Caprice
*Felix matte*
Ha det gott och glöm inte att fota en massa biggrin.gif
fruberglund
Tjohoo, jag hann gå in en sista gång smile.gif

Tack för alla lyckönskningar, självklart kommer vi både fota och videofilma hela kalaset och ni kommer absolut få se bilder sen.

Nu ska vi gå och sova så vi kommer med flyget imorgon biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
kerstin z5-6
ha så trevligt ! -du får hacka in på nåt internet cafe o hälsa hit smile.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon