Full version: jobbigt att bläddra
Salvia
Är det bara jag som tycker att det som skrevs sist skulle visas först när man vill läsa vad som skrivs under den här rubriken,som det nu är får man sitta och klicka sig fram i evighet innan man kommer till slutet.Eller är det jag som inte har fattat hur man gör .Kan nån tala om det i så fall.Jag är inte så hemma på datorer.Alltså nån sorts "snabbspolning" till senaste sidan.
Caprice
Hej Salvia!
Om det blivit många svar på ett inlägg, så ser du hur många sidor det är om du scrollar ned sidan... Längst ned i vänster hörn...
Det står tex 1-2-3-4-5...Klickar du på 5:an så kommer du direkt till sista sidan...! smile.gif
Hoppas du förstod..?

Caprice
Fenja
Högst upp till vänster på trådar som innehåller flera sidor inlägg står det så här:

Sidor: (3) < [1] 2 3 > ( Gå till första olästa inlägg )

Om du klickar på: ( Gå till första olästa inlägg ) så kommer du direkt till det sista inlägget som skrivits i tråden.
Mvh
Fenja
Salvia
Tack för snabba svar .Jag misstänkte att det kunde vara så man gjorde men det funkade inte när jag provade 1:a gången.Därför blev jag lite fundersam ,det måste ju finnas ett sätt.
Men nu vet jag.Tack!
Berith
CITAT (Salvia @ 22-11-2004, 00:49)
Är det bara jag som tycker att det som skrevs sist skulle visas först när man vill läsa vad som skrivs under den här rubriken,som det nu är får man sitta och klicka sig fram i evighet innan man kommer till slutet.

Dom andra har ju redan svarat men.... Vet inte om jag förstått frågan heller. biggrin.gif

Om du menar att du snabbt vill till "slutet" på tråden så klickar du bara på den gröna fyrkanten vid rubriken. Då kommer du automatiskt till det första inlägget som du inte har läst.

Fast... det var kanske inte så du menade? unsure.gif rolleyes.gif
lotta_
CITAT (Berith @ 22-11-2004, 06:54)
Om du menar att du snabbt vill till "slutet" på tråden så klickar du bara på den gröna fyrkanten vid rubriken. Då kommer du automatiskt till det första inlägget som du inte har läst.

Det visste inte jag. Tack för tipset, det underlättar en hel del.
Betty
Klicka på "Aktuella inlägg idag" på Indexsidan så får du upp en sida som heter "Aktiva diskussioner", med det senaste inlägget högst upp. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon