Full version: Mode för hundar
Blomstertanten
unsure.gif Ska man skratta eller gråta ?

"Hotdog"

Kan inte bestämma mej så jag gör båda ! sad.gif biggrin.gif
Bjäbban
Usch! Säger jag!
Fast det finns en del kul, har en kompis som har en läcker stentuff Mops, och han har en stålmannen mantel, som bara han klär SÅ bra i! Han kallas givetvis för stålmopsen!! biggrin.gif
pejori
Tycker att sådana kostymer är vidriga!!!! mad.gif mad.gif
kläder till hund..ja visst men detta är långt över gränsen tycker jag ohmy.gif ohmy.gif
*Felix matte*
Det där är att gå för långt... tycker jag. Usch!:angry:
renate
Bläääääää,måste en hund har kläder så ska de vara prakiska dvs.värmer eller skyddar för regn.
messermark
kläder till hund är kelt okej om det skyddar mot väder och vind, men tjafset kan man hoppa över.

Låt hunden vara hund... ska man klä ut kan man lika gärna skaffa en docka... den lider då inte av det.
160kvm stort hus
Nej fy fan.. Lite kul var det men jag skulle aldrig utsätta min lilla taxameter för det.
Iofs så har jag ett fodrat vintertäcke. men det är för att hon fryser så mycket och det är bra att ha på jakten så inte musklerna blir kalla.

Mvh G
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon