Full version: Ny svensk serie
lotta_
Vill bara tipsa om att det i kväll kl. 20.00 börjar en serie i tre avsnitt med Michael Nyqvist i huvudrollen. Den handlar om en stressad fabrikschefs liv. Kanalen är SVT 1. Jag tror att den är jättebra. tongue.gif
Sulawesii
Ska bänka mig!
lisselbo
Hm, missade jag. Måste kolla i tidningen om det går i repris.
mvh Marie
Sylvia
Jag tittade delvis (missade början) och det jag såg, verkade lovande!
Posse
Jag såg första delen ikväll och tycker att den var ganska realistisk och bra. smile.gif Fast tycker nog att den ångest, som jag förmodar att författaren menade att rollfigurerna skulle känna, borde skildrats tydligare och starkare.
Ann-Christin Lindberg zon II
Skrutt, attans och så vidare!
Har varit på julfest och kom just hem - den serien skulle jag ju titta på!!! unsure.gif

Men, det finns hopp! Den går i repris på onsdag 8/12 kl 23.20 och sedan även på lördag 11/12 kl 16.00!!! wub.gif
Ewa L
CITAT (Ann-Christin Lindberg zon II @ 06-12-2004, 23:20)
Skrutt, attans och så vidare!
- - -
Men, det finns hopp! Den går i repris på onsdag 8/12 kl 23.20 och sedan även på lördag 11/12 kl 16.00!!! wub.gif

Samma här. Tack för repristiderna. Nu är bara frågan hur jag skall memorera så att jag inte missar dem??
lotta_
Sista avsnittet ikväll kl. 20.00, missa inte det! wub.gif
pejori
har missat den hela tiden laugh.gif
har fullt upp med att inte missa GRAVEN med kjell bergkvist wub.gif wub.gif
Fenja
Oj, jag som knappast tittar på tv alls, men jag har fått en boxer nu så jag får väl skärpa mig! laugh.gif
Mvh
Fenja
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon