Caprice
Så här:



laugh.gif laugh.gif

Caprice
magiana
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Makalöst bra!
evelina
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
gammelnalle
CITAT (Caprice @ 18-12-2004, 19:18)
Så här:



laugh.gif      :lol:

Caprice

KAN INte låta bli att garva.....


biggrin.gif laugh.gif
Caprice
Måste vara en kändisunge (Roger Rabbit),
ungen har ju redan gjort en ganska överdriven läppförstoring...

laugh.gif laugh.gif

Caprice
lotta_
Åh, vilken kul bild. asgarv laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Fisan
Jag vill också ha en sån napp till mina barn! Tänk att få se folks miner! laugh.gif laugh.gif
Fisan
Eva i Skåne
Stackars barn sleep.gif
magiana
Men GUUUD... var det en napp?? Jag som trodde att bilden var manipulerad. (eller att det stackars barnet var missbildat.)
*Felix matte*
Jag tycker att de här napparna är otäcka mad.gif
Vad är det som lockar en förälder att köpa napp som får barnet att se missbildad ut??????
Eva i Skåne
Kan bara hålla med dig Agneta. Jag tycker också det är att löjliggöra barnet.

Jag kan väl skratta lite åt det, men ALDRIG skulle jag köpa en sån napp till mina barn (som förstås slutade med napp för sisådär 15-20 år sedan laugh.gif wub.gif )
Caprice
Ähhh, håller inte med om att det är att löjliggöra barnet... sleep.gif

Lite humor har aldrig skadat...

Då är det väl lika "dumt" med fåniga / roliga mössor med konstiga öron, som så många ungar har...?

Nej, se det som en rolig grej... Tror inte barnet får men för livet pga av en napp...

Och jag är över tygad om att ser man denna napp på riktigt så ser man att det är just en napp... Den åker ju runt i hela ansiktet på barn... biggrin.gif

Caprice
fjodor
jag skrattade också... men visst kan jag förstå (tror jag iallafall...) att det finns folk som reagerar negativt.

Är dock mer skeptisk till mössor (bl.a.) men "Namn" på...

Tänk så lätt för en ev pedofil att locka på det barnet när man vet vad det heter...

Tyvärr är inte alla människor goda....
men väldigt många är det....
Sulawesii
tongue.gif Jag tyckte det var rätt kul. Jag tycker inte att det är att löjliggöra barnet. Min son sprang runt med alla möjliga knepiga saker på sig när han var liten och det har varit kul! Vi trodde att han så småningom skulle bli den nya Robert Gustafsson, men, det försvann helt för några år sen. sad.gif
Sylvia
Här finns fler s.k. "roliga" nappar... jag skulle nog inte nappa!! laugh.gif
Billy Bob
pejori
tycker att nappen var rätt så söt... hoppas att den håller god kvalité också smile.gif smile.gif
amaira
Ja, har inte vetat om jag skulle skratta eller gråta - tog ett tag att vänja mig, och veta vad jag skulle "tycka" ( = vad jag känner, egentligen.)

Jag skrattar, jag kan inte låta bli.

"Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli" laugh.gif Och mina barn har då "klätt ut sig", "förmonstrat sig" "förfulat sig" så det stått härliga till, i sina dar.

En sak som roade dem länge, var att måla ögon på ögonlocken, och sedan blunda ohmy.gif . (Det var väl inte direkt "förfulande" men förbryllande var det.)
Och det ar efter att de var bebisar, det var alltså på eget bevåg, men jag tror inte barn far illa av lite extra uppmärksamhet runt sina personer wub.gif .


Om man ska finna något positivt att säga om de här napp-monstren, så är det kanske att om någon kommer som ser ut sådär redan från början så att säga, så kommer väl inte en kotte att höja på ögonbrynen! biggrin.gif

/amaira was here - och har tyckt. biggrin.gif
Fenja
Liiiiite gulligt är väl i alla fall... wub.gif Tänk vad många glada människor barnet möter på en promenad!!!
Mvh
Fenja
Caprice
CITAT (Fenja @ 21-12-2004, 15:48)
Liiiiite gulligt är väl i alla fall...  :wub: Tänk vad många glada människor barnet möter på en promenad!!!
Mvh
Fenja

Och vad många roliga miner BARNET får se... laugh.gif

Caprice
pejori
CITAT (amaira @ 21-12-2004, 12:52)
En sak som roade dem länge, var att måla ögon på ögonlocken, och sedan blunda ohmy.gif . (Det var väl inte direkt "förfulande" men förbryllande var det.)
Och det ar efter att de var bebisar, det var alltså på eget bevåg, men jag tror inte barn far illa av lite extra uppmärksamhet runt sina personer wub.gif .

det höll mina på med också rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
tror att alla barn håller på att klä ut sej och hitta på målehyss...
det är bra för den framtida kreativiteten tro jag smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon