Andy pandy
Hej!
Ny medlem anmäler sig... Verkar spännande det här!

Har idag suttit och tittat i trädgårdstidningar och kataloger och funderar mer och mer på att skaffa mig några pallkragar. Vi byggde förra sommaren en drivbänk men vill öka ut nu... rolleyes.gif och steget till växthus känns lite långt. Tycker att det verkar praktiskt med pallkragar men har svårt att få tag på dem, frågat omkring lite på företag men ingen vill skiljas från dem...

Vet någon därute om var i trakterna av Hälsingland/Medelpad man kan få tag på dylika tingestar!?
Susanne i Linköping
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Din fråga borde stå först i en FAQ-lista i den här avdelningen!

Sök bland tidigare inlägg, så får du veta mera. Gula sidorna kan ibland ge tips, tyvärr hjälpte det inte mig (som fortfarande letar, lyckades bara tigga 3 st på jobbet).

Och välkommen till forumet! smile.gif
Andy pandy
Hej och tack!

Jodå, när jag tänkte till lite så började jag misstänka att jag borde ha kollat runt bland "Pallkragegänget" först.... men ibland handlar man först och tänker efter sen...

Soptippen ska nog få ett besök av mig här framöver t ex!

Idag när jag mockade åt hästarna kändes det lite annorlunda och jag började drömma om att det som låg på skyffeln smart skulle komma varmbänkar och pallkragar tillgodo... Det lilla inneväxthuset ska nog dammas av rätt så snart också!

Våren kommer (trots snöovädret vi hade i natt!!!) Håll ut!! smile.gif //annika
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon