Full version: Bilder
anne
tongue.gif Har lagt in fler bilder i mitt album. Välkommna att titta tongue.gif Mvh Anne
Fialotta
Hej!
Kul när ni säger till om nya kort i albumet...du har så
himla fint...du har nog jobbat hårt och kanske bott där länge?
Jär är jätteinponerad rolleyes.gif
Vi har olika tomter...jag har skärgårdstomt med mycke tallar o enar!
Vilt på baksidan ner till sjön och planerad på framsidan med massor av stora berg...därför är det kul o se hur ni andra har det...
När det börjar blomma här så blir det bilder...har inte haft kamera förut!
Ingan
Vilka fantastiska bilder, Din trädgård blir jag sugen att se i verkligheten!!
En liten fråga, varför är pinnar placerade i vissa av såddena?
Är det till för stöd när plantorna växer eller?
Hälsningar Ingan
Ronny
Du tycks redan ha kommit långt inför årets säsong.
Riktigt snygg dammbild Anne.
kerstin z5-6
Fina bilder Anne ! tongue.gif man längtar till våren nu rolleyes.gif
anne
Hej Inga. Vet inte vad du menar med pinnar. De flesta har jag märkt upp med namnetiketter men jag tror att du menar de tjocka pinnarna, det är de som skall ge mig nya änglatrumpets plantor.
Man klipper ner änglisen efter nyåret och planterar dessa pinnar och då får jag en till två nya plantor. Vad kul det är att visa bilder för er, man blir glad och ja jag har haft vår länge nu.
Mvh Anne wub.gif
anne
wub.gif Själv gillar jag att få kolla i albumen men tycker att man kan på annonsera när det kommer in bilder. Det är så enkelt att bara klicka på kameran och gå in och kika.
wub.gif Det är väldigt roligt att visa bilder för er alla. wub.gif
Maudan du kommer att bli kallad tyrann, det är jätte skojigt med kamera, allting och alla fastnar på bild. Jag har den alltid med mig vart jag än går och så lätt det är att lägga bilderna i datorn. Tror att du också kommer att gilla det.

Ser fram emot att få se era bilder Mvh Anne tongue.gif
Fialotta
Anne...
Ha, ha ...det bjuder jag på laugh.gif Men risken är större att när sommargästerna kommer ut...så tror dom att jag är
en av turisterna som brukar gästa och fråga...
Vilket land kommer du ifrån??? rolleyes.gif laugh.gif
Ny hobby blir det i alla fall tongue.gif
Inga från Närke
CITAT (anne @ 04-03-2003, 20:25)
Hej Inga. Vet inte vad du menar med pinnar.
Mvh Anne wub.gif

Förlåt mig Anne
men var snäll använd rätt namn när du svarar på någons fråga. Jag heter Inga och den du svarade heter Ingan. smile.gif

Till Ingan
Du vill inte vara snäll byta signatur så den inte blir så lik min. Tack wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon