Full version: reklam igen....
abborrmaster
MMkai... Fiskeodling finns nu! Scannern började presis att fungera! Så jag la in hum lite bilder på abborrar genom åren! Okej... De allra flesta är ifrån i sommras men iallafall...

/Simon
Ina
Fina fisken, Simon!!!! rolleyes.gif
kerstin z5-6
Fina små groddar du har i krukorna !!Snygga abborrar -bättre än makens koi avkommor -de ser ut som skära kalsonger biggrin.gif .
Därför får de inte vara med i mitt album djurvänner heller smile.gif
K
abborrmaster
haha... abborrar som e skära kalsonger? ajdå...

hygglig size på en del eller vadå?

Jag e ju djurvän, jag släppte t-bax mörten!

/Simon
yla
jag gillar dina bilder simon
fast varje gång jag kommer till "avliden pumpa"
börjar jag fnissa
o jag e ändå ingen elak person laugh.gif
Pellepop
Nämen, har inte någon sagt åt dig att inte fiska i "barnkammarn" laugh.gif Tror nog att mina grodyngel i dammen är mera att filéa... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Måste nog snacka lite med Berra så att han säljer på dig några shyssta jiggar.... Men det kanske är mängden som räknas ?

Ha dé
// Pelle
abborrmaster
lägg av SÅ SMÅ va de inte??? :0 ohmy.gif ....

/simon
abborrmaster
CITAT (Pellepop @ 06-03-2003, 22:17)
Nämen, har inte någon sagt åt dig att inte fiska i "barnkammarn" laugh.gif Tror nog att mina grodyngel i dammen är mera att filéa... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Måste nog snacka lite med Berra så att han säljer på dig några shyssta jiggar.... Men det kanske är mängden som räknas ?

Ha dé
// Pelle

ärligt talat känner du berra ohmy.gif ? eller var det ett uttryck? Det e sent o jag e trött så jag hajjade inte =P
Pellepop
Nävars, blev bara lite avundsjuk. Har inte haft tid att fiska så mycket sista året. Har fått hålla tillgodo med att titta på mina Koi och guldfiskar.
Men nu blir det ändring !
Köpte in mig på en del i en sjö idag där vi ska sätta in lite regnbåge och annat ! Kul va !?

//Pelle
abborrmaster
CITAT (Pellepop @ 06-03-2003, 22:28)
Nävars, blev bara lite avundsjuk. Har inte haft tid att fiska så mycket sista året. Har fått hålla tillgodo med att titta på mina Koi och guldfiskar.
Men nu blir det ändring !
Köpte in mig på en del i en sjö idag där vi ska sätta in lite regnbåge och annat ! Kul va !?

//Pelle

wow! Ring mej då wink.gif Du kanske får en av simons abborspecialara, den asiatiska friterade varienten tongue.gif

/Simon
Pellepop
Jepp !

Jag har bundit massor med flugor åt honom som han sålt i butiken på Valhallavägen.

Ska faktiskt börja binda nu igen efter ett uppehåll på ett år !

Nä, måste sova lite nu.
Lååång dag imorrn.

Ha dé bra sålänge !

// Pelle
abborrmaster
fan vad trevligt! Har aldrig kommit igång med flugfiske! Men jag ställer upp i jakt på firrar mest hela tiden haha.. Inte för att jag tvivlar på att du har folkk som gör det... men men...

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon